مدل جدید لودر ال 350 اف در شرایط آسان و راحت تولید را افزایش میدهد.

مدل جدید لودر ال 350 اف در شرایط آسان و راحت تولید را افزایش میدهد.

لودر ال 350 اف از تولیدات ماشین آلات ساختمانی ولوو تغییرات عمده ای در جهت هر چه بهتر کردن شرایط کاری ماشین و آرامش در کابین راننده و ارتقاء موارد ایمنی انجام داده است.


لودر ال 350 اف ولوو کانتستراکشن هم اکنون هفتمین سال تولید را میگذارند و در بیش از 50 کشور جهان فروخته شده و اغلب کارهای سنگین براحتی با این لودر انجام میگیرد.

در سال 2007 که برای اولین بار این ماشین تولید شده تغییرات عمده ای نسبت به دیگر مدلهای لودر ولوو در آن انجام پذیرفت. در فوریه سال 2014 طراحیهای عمده دیگری صورت گرفت که از آن جمله اضافه کردن لاک آپ کلاچ به ترک کانورتور ( کلاچ توربینی )، نصب ادوات تعلیق برای بوم برای بار زدن و حرکت بکارگیری و ابزارهای سرویس و نگهداری در استانداردهای صنعتی.

راهبری آسان

لودر ال 350 اف پیشرفته امکانات بسیاری را برای راننده بعمل آورده تا در افزایش تولید فعالتر عمل نماید.

صندلی راننده مجهز به سیستم تعلیق پنوماتیک بوده که در زمان حمل بار به نشیمن گاه و ستون فقرات راننده ضربه وارد نکند و راننده بتواند براحتی به کار خویش ادامه دهد. و نیز پشتی صندلی مجهز به بالشتک پشت سری و گرمایش در هوای سرد زمشتان شده است.

صندلی اپراتور دارای مکانیسم لغزشی جدید بوده که براحتی قابل تنظیم بوده و از ثبات بیشتری نسبت به مدلهای قبلی دارا میباشد.

موارد راحتی دیگری نیز برای راننده در نظر گرفته شده مثلاً گلگیر چرخهای عقب مجهز به نرده بان جهت صعود بهتر راننده و دستگیره های مدرن راحتی و ایمنی بیشتر را برای ورود و خروج راننده به کابین را تضمین میکند. دریچه اندازه گیری مایع خنک کن رادیاتور موتور نیز تغییر یافته و از مکانیسم جدید استفاده شده که هر چه راحتتر بعنوان میزان آب خنک کننده را در ردایاتور چک کرد. باز کننده درب توسط کنترل از راه دور که در پشت کابین بروی پایه ای نصب شده که میتوان با فشار دادن تکمه مخصوص درب را به آسانی باز کرد.روشنائی ل ئی دی برای ورود به کابین به مدت 3 دقیقه روشن مانده تا راننده بتواند خوب جاگیر شده و آماده استارت و حرکت شود، همچنین برای حرکت در تاریکی نیز از چراغهای بهتری استفاده شده.

تغییرات بیشتر

فاصله گلیگیر تا چرخها بیشتر شده تا بتوان از زنجیر به نحو آسانتری استفاده نمود. استفاده از زنجیر عمر لاستیک را افزایش میدهد.

سیستم هوشمند جدیدی به کنترل های موتور اضافه گردیده.

چنانچه حرارت موتور بالا بوده و راننده مبادرت به خاموش کردن آنی موتور بکند موتور برای مدتی برون بار در دور آرام کار کرده و سپس خاموش میشود، بدینگونه حرارت موتور پائین آمده و نیز عمر توربر شارژ نیز افزایش میابد و دیگر قسمتهای موتور همزمان خنک میشوند.

انتخاب بهتر

ابزارها و ادوات قابل نصب بیشتری برای این لودر طراحی گردیده و لذا برای مشتری زمینه بیشتری جهت آزادی در انتخاب فراهم گردیده، از آن جمله نصب سیستم مونیتورالکترونیک برای دید عقب دستگاه توسط راننده.

تقویت همه جانبه دستگاه که در بالا نیز به آنها اشاره شده برای کار در همه گونه موارد سبک شهری تا کار در معادن همراه با فعالیتهای سنگین و بهمین ترتیب ارتقاء سیستم ایمنی برای راننده در تمامی موارد.

مشخصات اصلی

مدل

ال 350 اف

موتور

دی 16 ئی

توان در دور

1700 الی 1800 دور

توان در استاندارد جی 1995

397 کیلو وات

540 اسب بخار

نیروی نهائی

8/472 کیلو نیوتون

280/106 پاندفورس

فشار لحظه ای استاتیک باری در گردش کامل

3475 کیلو گرم

76677 پاند

حجم بیل

2/6 متر مکعب الی 7/12

1/8 الی 6/16 یارد مکعب

سطح گیرندگی بار

5/5-7/12 متر مربع

8/67-2/59 فوت مربع

سایز لاستیک

65/35 آر 33 ال 5 کا