عملیات حفاریهای عمیق برای مشتریان در اسپانیا

عملیات حفاریهای عمیق برای مشتریان در اسپانیا

حتی باران زیاد که باعث ایجاد گل و لای چسبنده در زمینهای خارج از آلیکانت میشود نتوانست گروه ولوو سی ئی را از عملیات حفاری در نمایشگاه ولوو باز دارد.


همزمان با مسابقات قایقرانی در اقیانوس هزار مشتری از ماشین آلات متنوع ساختمانی ولوو سی ئی بازدید بعمل آورند و بهمین ترتیب بیشتر از صد نمایندگی نیز در محل حضور داشتند که شاهد نحوه برگزاری آموزش فروش بودند.

محل برگزاری نمایشگاه در کمتر از یکهفته با تمامی تجهیزات و متخصصین اعزامی از ولوو سی ئی در آلیکانته اماده گردید. اقای کارل گیندال در ولوو سی ئی مسئول برگزاری نمایشگاه مستقیماً بر روی آرایش و تمرینات و عملیات دستگاهها نظارت داشتند. او میگوید، ما تاکنون بارها از این نوع نمایشگاه ها در نقاط مختلف برگزار کرده ایم. استفاده از متخصصین خودی در انجام مانورها باعث سرعت عمل و پائین آوردن هزینه برپائی نمایشگاه میشود.

محل نمایشگاه در پائین معدنی در مسافت 30 دقیقه ای از آلیکانته قرار دارد. در نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی متنوع ولوو سی ئی همراه با کامیونهای اف ام ایکس شرکت داشتند. در چادرهای برپا شده پذیرائی از میهمانان در هوای گرم منطقه نیز همچنان جریان داشت.

استفاده های مکرر از ماشین آلات و تمرینات سنگین

در طی مراسم بازدیدکنندگان فرصت داشتند که دو ساعت تمام با هر نوع ماشین به تمرین عملی بپردازند و در زمان تنفس زمان بسیار زیادی برای بحث بر روی ماشین آلات و تبادل نظرات و سوالات با متخصصین ولوو سی ئی بوجود آمد. برای اغلب مشتریان فرصت مناسب و یگانه ای بود که بتوانند عملاً توانائیها و قابلیتهای ماشین آلات ولوو سی ئی را از نزدیک مشاهده نمایند البته بهمراه مشاهده مسابقات زیبای قایقرانان در اقیانوس تیم هفت نفرع نمایشگاه از ولو سی ئی  عهده دار کلیه مراسم از اول تا انتهای یک هفته کار سنگین بود.

 ما از همین مکان برای کلوپ فینالهای اپراتورهای ائی ام ائی آ 2014 نیز استفاده کردیم و سپس پذیرای گروهی از میهمانان که اکثراً از چین و اروپا آمده بودند شدیم کارل گیندال میگوید در همین زمان تعدادی از مشتریان در خواست آموزشهای متفرقه کرده که ما این درخواست را برای ایشان اجابت کردیم.

و بالاخره ماشین های فروخته شده

در هر حال و بالاتر از همه توانستیم از نه دستگاه مورد نظر تعداد هشت عدد آنها را به فروش برسانیم.