مراتب رفیع تولید همراه با دکل تخریبی جدید ئی سی 380 ئی اچ آر برای هر چه بهتر کردن تولیدات منصوب به آخرین مدلهای اکسکاویتورهای ولوو ادوات تخریبی تا بیشترین ارتفاع کاری ابداع و تولید گردیده

مراتب رفیع تولید همراه با دکل تخریبی جدید ئی سی 380 ئی اچ آر برای هر چه بهتر کردن تولیدات منصوب به آخرین مدلهای اکسکاویتورهای ولوو ادوات تخریبی تا بیشترین ارتفاع کاری ابداع و تولید گردیده

مراتب رفیع تولید همراه با دکل تخریبی جدید ئی سی 380 ئی اچ آر برای هر چه بهتر کردن تولیدات منصوب به آخرین مدلهای اکسکاویتورهای ولوو ادوات تخریبی تا بیشترین ارتفاع کاری ابداع و تولید گردیده. اکسکاوتیورهای مدل ئی سی 380 ئی و ئی سی 480 ئی اچ آر مرکزیت توجه در نمایشگاه پلانت ورکس را بخود اختصاص داده.


دکل های تخریبی تولید شده توسط ولوو و قابل نصب بر روی اکسکا ویتورهای   ( ئی سی 380 ئی ) و ( ئی سی 480 ئی ) مطابق با نیازهای صنعت روز ساختمان سازی طراحی گردیده. دیگر ادوات جنبی قابل نصب بر روی دکل تخریبی بسرعت قابل نصب و تعویض بوده و بنا به نیاز فاصله زنجیرهای اکسکاوتیورها قابل تغییر و تنظیم خواهد بود.

اکسکاوتیورهای مذکور مجهز به آخرین طراحی موتور 13 لیتری با توان 307 و 378 اسب بخار بوده و ادوات و دکلهای تخریبی تا ارتفاع 23 و 28 متری بطور متوالی قابل نصب بر روی اکسکاوتیورهای می باشند. مجموعه چکش تخریبی که بر روی دکل نصب میشوند بترتیب 5/2 و 3 تن ظرفیت کاری داشته و تا 3 الی 4 میتوانند ارتقاء یابند که با تغییر فاصله زنجیرهای دستگاه از هم همراه خواهد بود. در مرتفعترین حالت زاویه کاری 20 درجه بوده زمانیکه طول دکل به بیشترین وضعیت ممکن برسد. در این حالت فاصله زنجیرها نیز میتوانند تا یک متر از هم بیشتر جدا شده که ثبات بیشتری در موقع کار به ماشین میدهد. زمانیکه نیروی گشتاوری بیش از حدّ به دستگاه وارد شود بلافاصله سیستم هشدار دهنده از طریق صدا و فلاش راننده را جهت توجه به رعایت ایمنی با خبر میکند.

برای تخریب ساختمانهائی با سختی بالا اکسکاوتیورهای مجهز به ادوات تخریب همراه با سیستم هیدرولیک قوی به رویاروئی با آنها مقابله خواهد کرد. سیستم هوشمند الکترو – هیدرولیک مناسبترین و قویترین پاسخ کاری را برای انجام کار تخریب ایجاد کرده و بدین ترتیب از هدر رفتن انرژی و سوخت پیشگیری می نماید. سپر قوی اف او جی و پنجره های حفاظت شده در زمان سقوط نخاله های ساختمانی اعم از سبک یا سنگین از تخریب دستگاه و آسیب دیدن راننده جلوگیری بعمل میآورد. همچنین دوربینهای ویدئوئی مخصوص این کار نیز به وسعت دید راننده کمک شایانی میکنند. زاویه دار شدن کابین راننده تا میزان 30 درجه نیز میتواند دید وسیعتری برای کنترل چگونگی کنترل نوک دستگاه تخریب در اختیار ایشان بگذارد. البته دوربینهای نصب شده نزدیک کار که بصورت استاندارد بر روی دستگاه نصب شده اند کارائی بیشتری را نیز ایجاد میکنند.

4 عدد جت آب که با فشار ذرات آب را بر روی مواد تخریبی میریزند از ایجاد گرد و خاک در اطراف و کم کردن دید راننده  و دوربینها جلوگیری بعمل میآورند. از فشار آب موجود در مواقع لازم برای شستشو و تمیز کردن خود ماشین نیز استفاده میشود که ادوات آن در پشت کابین نصب کردیده اند. مدلهای ئی سی 380 ئی اچ ار و ئی سی 480 ئی اچ ار مجهز به جدیدترین سیستم هدرولیک مونتاژ و دمنتاژ پین دوبل دستگاه تخریب هستند که در مواقع لزوم دستگاه را به وضعیت استاندارد درآورند. این ماشینها مجهز به انواع شیرآلات و شلنگهای هیدرولیک با ظرفیتهای متفاوت بوده که بسهولت بتوان ادواتی مانند قیچی برش، چکش، تخریب و چنگک ها و غیره را نصب یا جدا سازند. بهمین منظور بسرعت و بنا به وضعیت کاری فشار و میزان جریان روغن از درون کابین راننده قابل تنظیم می باشد و لذا سیستم مجهز به دریافت رمز عبور نیز برای 20 کاربر می باشد.