بیل مکانیکی 220 ولوو دارای بالاترین توان تعریف شده در کلاس خود

بیل مکانیکی 220 ولوو دارای بالاترین توان تعریف شده در کلاس خود

بیل مکانیکی  220 از کارخانجات ولوو کانستراکشن پیشرفته‌تر از مدل قبلی خود یعنی بیل مکانیکی 220 دی بوده و  مشهور به مصرف سوخت کمتر و آلودگی هوای حداقل و در عین زمان توانایی بیشتر تولید.

بیل مکانیکی 220


اکسکاویتور ولوو کانستراکشن آخرین مدل اکسکاویتور 22 تن مدل ئی سی 220 مجهز به موتور دی 6 در برگیرنده بالاترین طراحی موتور در اروپا و مطابق با شاخصهای استاندارد آمریکای شمالی بدون کمترین تغییر و نقصان در قدرت موتور.

بهینه سازی سیستم هیدرولیک بهمراهی مکانیسم الکترونیک ئی سی او دقیقترین توان مورد نیاز در حین کار را در اختیار دستگاه و اپراتور قرار میدهد. خاموشی اتوماتیک موتور بعد از بسر رسیدن زمان تعیین شده نیز به مصرف و عدم ایجاد آلودگی هوا کمک شایان می کند.

ارتقاء ظرفیت و توان پمپ هیدرولیک در ئی سی 220 ئی زمان سیکل کاری را کاهش داده و نیز عکس العمل سریع سیستم هیدرولیک در همه موارد از جمله حرکات بوم در پائین آمدن سریع را بدنبال دارد.

آرامش اپراتور

آرامش اپراتور یعنی تولید بیشتر و به همین دلیل مسائل آسایشی و آرامش در بطن طراحی اکسکاویتور ئی سی 220 ئی قرار دارد. تمامی ابزارهای کنترل از قبیل جوی استیکها، صفحه کلیدها، نمایشگرهای ال سی دی بصورت کاملاً مطلوب در کنار هم آرایش داده شده و با اندک تنظیماتی بهترین واکنش نسبت به فرامین را از خود نشان میدهند تعداد سویچها کمتر شده و در عوض برروی جوی استیکها نصب گردیده اند که وقفه ای در کار زمان انتخاب فرمان جنبی ایجاد نگردد، مانند فعال کردن برف پاکن، کنترل هوا و سویچ مخصوص استفاده از توان حداکثر موتور. برای کنترل هر چه بیشتر راننده و کارکنان اطراف ماشین دوربینهای کنترل مخصوص در جوانب ماشین نصب گردیده اند که به تحرکات و کنترل راننده کمک شایانی می کنند و بهرحال کلیه فعالیتهای ماشین از کار میافتد زمانیکه کمربند ایمنی راننده درگیر نبوده همزمان آژیر مخصوص نیز بصدا در میآید. و همانگونه که انتظار میرود کابین راننده نیز از نوع روپ بوده که در مواقع سقوط و یا واژگونی دستگاه هیچ گونه آسیبی به راننده نرسد.

ساخته شده برای عمر طولانی

اکسکاویتور ئی سی 220 ئی صرفاَ برای کار کوتاه مدت ساخته نشده بلکه این ماشین کار در شرایط سخت و عمر طولانی را تضمین مینماید. کار در شرایط سخت یعنی تمامی قطعات دارای توانائی بالا برای مقاومت و استحکام بوده که مجموعه بتواند به این منظور نائل آید تمامی قطعاتی که در معرض آب یا گل و لای هستند با رنگ و بتونه مخصوص پوشش داده شده تا در مقابل فرسودگی و زنگ زدن مقاومت کرده و به عمر دستگاه و زیبائی آن بیافزایند.

شاسی زیرین دستگاه با طرح شبیه × همواره نیروهای وارده را به آن از تمرکز خارج کرده و بصورت یکنواخت و متعادل در کل شاسی تقسیم میکند تا در برخورد با اجرام سخت و سنگ مقاومت کرده و نیز توان و نیروی کششی دستگاه را هر چه بهتر برروی زنجیرها اعمال نموده و عمر دستگاه را افزایش دهد.

سهولت بازرسی دستگاه

برای اینکه سرویس دهی دستگاه بیشتر شده و بازدهی طولانی مدتی داشته باشد نقاط و مراکز روغن کاری دستگاه همگی در یک جا نصب و بدون نیاز به بالا رفتن از دستگاه بسهولت در دسترس می باشد. نیز تمامی فیلترها هم در مکانی معین و قابل دسترس مجتمع بوده که تعویض و سرویس آنها براحتی انجام میپذیرد. سیستم خنک کننده یکپارچه هم از روی زمین با باز کردن درب مخصوص قابل دسترس می باشد. رادیاتورهای هوای ورودی و هیدرولیک در کنار یکدیگر بوده و تمیز کردن آنها بسادگی انجام می‌گیرد.

سیستم هشدار دهنده زمان سرویس دستگاه نیز بصورت اتوماتیک هشدار لازم را از طریق صدا و چراغ های نشانگر به سمع و دید راننده می‌رسانند که شامل زمان تعویض فیلترها، روغن موتور، روغن هیدرولیک، فیلتر هوا و غیره می‌گردد.

تجهیزات جانبی قابل اتصال به دستگاه

علاوه بر انجام طراحی لازم جهت افزایش طول عمر دستگاه و نحوه سرویس و نگهداری دستگاه با اتصال تجهیزات جانبی مخصوص دستگاه توانائی و انعطاف آن برای انجام کارهای عدیده دیگر نیز مورد نظر می باشد. اتصالات هیدرولیکی ضمیمه امکانات فراوانی را جهت استفاه از این تجهیزات جانبی را فر اهم آورده است مانند نصب قیچی، چکش و گردن باکت و غیره که برای هر کدام میتوان جریان و فشار لازمه را تنظیم نموده و بخوبی از آنان استفاده نمود. ثبت اسم و عدد رمز برای 20 نفر که هر کدام با تنظیمات جدا و مستقل میتوانند دستگاه را هدایت کنند نیز در نظر گرفته شده. میزان حساسیت پاسخگوئی ماشین برای مکانهای مختلف نیز میتواند توسط صفحه کلید قابل تنظیم باشد.

بیل مکانیکی مدل EC220E
نوع موتور  Volvo D6G
توان ماکزیمم 128 کیلو وات در 1800 دور موتور در دقیقه
ظرفیت باکت  570 کیلوگرم
ماکزیمم عمق حفاری 9930 میلی متر
ماکزیمم نیروی اعمال نشده از باکت 147 کیلونیوتن
ماکزیمم نیروی برشی باکت 110 کیلونیوتن
وزن در زمان کار 8.25 تن