بیل های مکانیکی چرخ لاستیکی ولوو در خدمت هر چه بیشتر تولید

بیل های مکانیکی چرخ لاستیکی ولوو در خدمت هر چه بیشتر تولید

بیل مکانیکی ولوو در مدل‌های جدید چرخ لاستیکی EW160E و EW180E زندگی را در محل کار آسانتر می‌کند. مخصوصا زمانی که در حال انجام کارهای متنوعی با ماشین هستید.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ولوو


ماشین آلات ساختمانی ولوو ( ولوو سی ئی ) آخرین مدل اکسکاویتورهای چرخ لاستیکی، ئی دبیلو 160 ئی و ئی دبلیو 180 ئی همگی دارای خاصیت کاری چند منظوره و طراحی شده برای نیازهای خاص اپراتوری در محل کار. هر دو مدل بنحوی طراحی شده اند که در مطابقت صد در صد در خواست مشتریان باشد. تمامی 5 نوع ادوات قابل اتصال به دستگاه بسرعت و بسادگی قابل تعویض می باشند و نیز بعنوان مثال مشتری میتواند 12 نوع لاستیک از 8 تولید کننده برای شرایط متفاوت زمین سفارش دهد، لاستیکهای پهن یا دوبله. بهمین ترتیب انواع استیکهای متفاوت با سایزهای مناسب برای موقعیت کاری متفاوت نیز در دسترس می باشند شیر کنترلهای هیدرولیکی ایکس 3 برای نصب قیچی برش، یک ور شدن در حین دور زدن، ابزار قابل نصب بین باکت و استیک و نیز جریان رفت و برگشت و تغییر جهت روغن هیدرولیک برای استفاده مشتری در آینده، نصب و پیش بینی شده اند باکتها، چنگکها و چکشها میتوانند توسط اتصالات هیدرولیکی سریع و آسان بسرعت تعویض و نصب گردند که همگی در همانگی بسیار متناسب با ماشین ولوو هستند.

اتصالات و تجهیزات جانبی نه تنها بسهولت قابل نصب توسط اپراتور بوده بلکه ایشان میتوانند این ادوات را براحتی توسط همان ماشین جابجا و حمل نموده و به نقطعه جدید انتقال دهند که خود در کوتاه کردن زمان حمل و نقل و آمادگی بکار بیشتر ماشین است. هر دو مدل را میتوان در کارهای جاده ای نیز بکار گرفت و در هر حال برای انتقال ماشین به نقاط دور در مسافتهای طولانی،کشنده های با ظرفیت 8 تن برای حمل کل دستگاه بدون نیاز به دستکاری ترمزهای هیدرولیک و یدک کش  ظرفیت 3 تن با آزادسازی سیستم ترمزها میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. تمامی ابزارهای سرویس و تعمیراتی در صندوقی که به همین منظور در درون شاسی ساخته و نصب گردیده قرار گرفته که به بسادگی همراه با دستگاه قابل حمل می باشند. شبکه بندی درون جعبه جداسازی و طبقه بندی ابزار را آسان نموده و در موقع حمل هر کدام از کشوها با گیره های مخصوص در جای خود قرار گرفته تا در موقع حمل جابجائی صورت نگیرد. فضای باز کابین نیز راحتی بسیار محسوسی را برای حرکت و مانور راننده در اختیار ایشان قرار میدهد.

آسایش و کنترل

علاوه بر آسایش و محیط آرام و راحت کاری برای اپراتور، بیشترین بهره وری توسط بهترین نمونه کنترل که در اکسکاویتورهای مدل ئی دبلیو 160 ئی و ئی دبلیو 180 ئی گنجانده شده حاصل میگردد. سیستم تعلیق بوم، برای مثال، آمیزه ای از مکانیسم گازی و هیدرولیک ضربه گیری این امکان را برای اپراتور فراهم میآورد که در جاده های ناهموار و در پستی و بلندیها بتواند براحتی به حرکت خود ادامه دهد. در حالیکه تمامی سیستم هیدرولیک مورد طراحی مجدد و بهینه سازی قرار گرفته که بتواند سرعت عمل و توانائی بیشتری داشته باشد. مکانیسمهای رابط کنترل مانند جوی استیکها، نشانگرهای ال سی دی و صفحه کلیدها بصورت دلپذیر و زیبا کنار هم آرایش داده شده اند. انحناء شیشه جلوی اپراتور بنحویست که امکان دید وسیعی را در اختیار راننده میگذارد. هر دو مدلها بهترین زمینه دید بسمت راست را دارا هستند بعلاوه امکان دید بیشتر از طریق مانیتور و دوربین تلوزیونی برای کنترل اطراف و پشت ماشین. 3 عدد دوربین تلوزیونی پشت، بالا و کناره های ماشین را تحت کنترل مدام دارند و امکان گردش ایمن را برای اپراتور فراهم میآورند.

ایمنی هر چه بیشتر و استحکام

برای آسایش بیشتر در موقع کار، مشتری بسرعت متوجه میشود که این دو مدل با تستهای بعمل آمده دارای استانداردها و کارآمدی بسیار است. نوع کابین از نوع روپ بوده که در موقع سقوط و چپه شدن هیچ گونه آسیبی به راننده نمیرسد. موتور دستگاه دارای آخرین شاخص طراحی موتورهای اروپائی بوده که مطابق استانداردهای آمریکای شمالی نیز می باشد. استحکام بالای شاسی هر دو مدل و کنترل اتوماتیک و توسط راننده اکسل جلو جهت نوسان و ضربه پذیری در زمینهای ناهموار عمر شاسی را در برابر ضربه ها چند برابر می کند. سهولت سرویس و نگهداری هر دو مدل از مشخصه های دیگر آنها می باشد. به محض روشن شدن موتور تمامی سطوح روغن موتور و هیدرولیک و خنک کن چک شده و توسط نشانگرها نشان داده میشوند و در صورت نیاز توسط سیستم هشدار دهنده وضعیت آنها جهت رفع عیب به سمع و نظر راننده میرسد.

پمپ گازوئیل جداگانه که مجهز به سیستم کنترل الکترونیکیست در هر دقیقه میتواند بطور اتوماتیک 50 لیتر گازوئیل را به تانک اصلی انتقال دهد. این پمپ در نزدیکی تانک سوخت قرار داشته و براحتی در دسترس می باشد. مراکز گریسکاری همگی در یکجا نصب شده و لذا بسهولت میتوان نقاط مختلف ماشین را گریسکاری نمود. امکان دستیابی سریع برای شستشو و تعمیرات و نگهداری نیز عمر دستگاه را چند برابر می کند.

مقایسه دو مدل بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
مدل  EW160E EW180E
موتور  Volvo D6G Volvo D6G
ماکزیمم قدرت در دور  1900 دور در دقیقه 2000 دور در دقیقه
توان 115 کیلو وات 126 کیلو وات
سرع حرکت ماکزیمم در جاده هموار 40 کیلومتر بر ساعت 40 کیلومتر بر ساعت
ظرفیت بار 2.6 تن 8.9 تن
ماکزیمم عمق دسترسی 3.9 متر 10 متر