ولوو تراک خط تولید اروپائی خود را در مدت 8 ماه کاملاً بروز رسانده.

ولوو تراک خط تولید اروپائی خود را در مدت 8 ماه کاملاً بروز رسانده.

 از سپتامبر 2012 ولوو تراکز 5 مدل جدید به بازار عرضه کرد و تمامی بروز رسانی از معرفی ولوو اف اچ شروع گردید و امسال به مدلهای جدیدتر ولوو اف ام، ولوو اف ام ایکس ولوو اف ائی و ولوو اف اف ال خاتمه یافت. در تمامی صور تغییرات و نوآوریها مسائل آسایش، راحتی کار و کارائی اپراتور در نظریه گرفته شده.


این دوره تاریخی پریودی پر از هیجان و هزینه بری برای کارخانجات ولوو تراک بوده. ریاست کل ولوو تراک آقای کلاوس نلسن میگوید به شکرانه مدرنترین و پیشرفته ترین تکنولوژی تک امروز ما قادریم کلیه نیازهای مشتریانمان را از نظر تکنولوژی و نوآوری بسرعت در همه زمینه ها برآورده سازیم امروزه خانواده ولوو بعلت قویتر بودن از انسجام بیشتری در میان خود برخوردار است، بعلاوه ولوو اف اچ 16 و شاخه های کوچک آن. علامت قدیمی ولوو امروز تابناکتر از همیشه برتارک ولوو تراکز خونمائی میکند.

ارتقاء و بهتر شدن محیط کار اپراتورها

تمامی کامیونهای ولوو تراکز امکانات وسیعتری را در اختیار اپراتورها قرار میدهند. کابین راننده اینبار جادارتر و از زیبائی، راحتی کار وارگونومیک و ایمنی بیشتری برخوردار است.

کلاوس نلسن همچنین میگوید. بهترین مانورها، شرایط کاری، راهبری فرمان و ترمز دنیامیک از پیشرفته ترینها در ولوو تراکز است.

هزینه کمتر حمل بار

ولوو تراکز تکنولوژی جدیدی در کم کردن هر چه بیشتر هزینه های حمل و نقل مشتری ارائه داده است. کاربرد امکانات تله ماتیک ( گوشی همراه، وای فای ، مخابرات، جی پی اس ) خود نمونه بارزیست از امکانات رفاهی و ایمنی اپراتور و کنترل کردن زمان سرویس و خدمات رسانی و در نتیجه کارکرد و عمر بالای کامیون های ولوو اف اچ ولوو اف ئی و ولوو اف ال.

در میان صور مختلف صرف جوئی در سوخت پکیج سرویس و آموزش فیول داینا فلیت و محیط زیست در اختیار اپراتورها قرار دارند. نیز تکنولوژی برتر همراه با کارآمدی فوق العاده گیربکس های اتوماتیک که میتوانند برای مصارف و شرایط مختلف بدلخواه مشتری تنظیم گردند که میزان مصرف سوخت را به حداقل رسانند هم اکنون از تولیدات ولوو اف اچ ولوو اف ام، ولوو اف ام ایکس و حتی ولوو اف اچ میتوان این مکانیزم را مشاهده نمود.

یکی از پیشرفته ترین مکانیسمهای بکار گرفته شده در ولوو تراکز همانا مکانیسم آی سی است. این مکانیسم را با سیستم اتوپایلوت هواپیما میتوان مقایسه نمود که اپراتور صرفا شاهد تغییر دنده، ترمز، حرکت، فرمان و غیره بصورت اتوماتیک بوده و راننده فقط شاهد عملیات می باشد. اولین بار این مکانیسم در ولوو تراکزها در مسیری پر از فراز و فرود تمامی اطلاعات حرکت از طریق سرور مرکزی ولوو و مکانیسم ماهواره ای به ماشین القاء شده و کامیون با واکنشهای مناسب مطیع فرمان و کنترل از راه دور بوده و مختصات توپولوژی ارسالی بخوبی توسط کامیون برای تغییر دنده ها و شتاب رعایت شده. مطالعه انجام شده نشان میدهد که به این ترتیب در مصرف سوخت تا حد 5 درصد صرفه جوئی بعمل آمده.