طبق گزارش کن اکسپو 2014: بیل مکانیکی  ئی سی 380 ئی بهترین انتخاب در شرایط سخت کاریست

طبق گزارش کن اکسپو 2014: بیل مکانیکی ئی سی 380 ئی بهترین انتخاب در شرایط سخت کاریست

اکسکاویتور ئی سی 380 ئی از کارخانجات ماشین آلات ساختمانی ولوو سی ئی همراه با آخرین مدل موتور پر قدرت استاندار اروپائی ، بسیار مقاوم، تولید حداکثر، ساخته شده برای کار سخت و مداوم در معادن سنگ.


اکسکاویتور ئی سی 380 ئی ساخته شده برای کارهای بسیار سنگین عامل اصلی در کم کردن هزینه های تولید، کم کردن مصرف سوخت و سهولت سرویس میباشد. مجهز به آخرین طراحی در موتور پر قدرت دی 13 ولوو همراه با کم کردن مصرف سوخت و آلودگی هوا تا 9 درصد و نیروی برشی بسیار قوی برای خارج کردن سنگها از معدن.

سیستم هیدرولیک ماشین در مطابقت کامل با توان موتور بوده و بسته به شرایط کاری هوشمندانه عمل کرده و توان لازم را برای کار معین اعمال  می نماید و بهمین دلیل تا 9 درصد در قدرت و مصرف نیروی موتور نیز صرفه جوئی میگردد بدون اینکه در توان موتور خللی وارد گردد. به همراه کم کردن مصرف سوخت به همان میزان نیز دقت در کاربرد و عمل نیز افزایش یافته بدون کمترین فروکش در قدرت دستگاه. بدین ترتیب جهت انجام کار موثر توسط اپراتور پنج وضعیت کاری توسط فعال کردن تکمه های مربوطه بسته به نوع کار در اختیار ایشان قرار میگیرد، حالت خلاص،توان کم، توان عادی، توان بالا، توان ماکزیمم. بسته به تنظیم زمان کاری در حالت بدون انجام عملیات پس از طی مدت زمان تعیین شده دستگاه بطور اتوماتیک به حالت خلاص برگشته و یا حتی موتور را خاموش کند و مصرف سوخت و توان اضافی ممانعت بعمل آورده و صدای دستگاه را به حداقل برساند. با ثبت مراحل مصرف سوخت اپراتور میتواند میزان کار و نیز مصرف را همواره زیر نظر و کنترل دائم داشته باشد.

کاربری آسان اچ ام آی

زمانیکه ابزار مناسب در اختیار کار برقرار گیرد توانمندی و کارائی او نیز افزایش میابد. به همین دلیل تمامی مسائل ارتقاء نیروی انسانی اعم از سهولت کاربری ادوات در کابین مانند جوی استیکها، نمایشگرها و غیر بصورت زیبا و ارگونومیک تزئین و آرایش داده شده اند که اپراتور بتواند بسادگی و آسایش بیشتر به آنها دسترسی پیدا کرده و توان کاریش افزایش یابد. تعداد کلیدهای برقی بمقدار زیادی کاهش پیدا کرده و در عوض بر روی جوی استیک ها نصب گردیده که بدون اینکه وقفه ای در کار ایجاد شود هر کدام موارد کاری دیگر را همزمان فعال نمود.

کارکرد ماکزیمم

اکسکاویتور چرخ زنجیری ئی سی 38 ئی صرفاً برای کارائی آسان و نگهداری کم هزینه ساخته شده که زمان کاری بیشتر، سرویس کمتر، مصرف قطعه یدکی کمتر را نیز بدنبال دارد.

طراحی جدید شاسی X باعث طول عمر و نیز پخش و عدم تمرکز نیروهای وارده به شاسی را در برداشته و با اضافه کردن صفحات مخصوص از پرتاپ گل و لای و نخاله ها به سازه فوقانی جلوگیری بعمل میآورد.

نصب مکانیسم خنک کن با موتور هیدرولیکی بسرعت حرارت رادیاتورهای تانک هیدرولیک و تهویه را در وضعیت نرمال قرار داده و از افزایش حرارت سریعاً جلوگیری بعمل میآورد. در موقع لزوم با تغییر جهت دوران موتور فن خنک کن میتوان به تمیز کردن رادیاتورها از گرد و خاک یاری رساند.

چک پوینت های قابل دسترس و دربهای بزرگ این امکان را به اپراتور میدهد که بسرعت و بسادگی به سرویس و بازرسی دستگاه بپردازد.

ادوات قابل نصب در زمینه های مختلف نیز طراحی شده اند که ضامن سهولت کار و استحکام بوده و با پیش بینی شیر کنترلهای لازم، اتصالات و تنظیمات کار نصب و مونتاژ بسادگی امکانپذیر بوده و از اتلاف زمان پیشگری میشود. باکت بیل دارای استحکام و عمر مفید بالائی بوده و قطعات سایشی منجمله انواع ناخنها گوش بیل با مقاومت فوق العاده همواره دراختیار مصرف کننده قرار میگیرد.

خلاصه مشخصات فنی

موتور

ولوو دی 13 ئی

قدرت خالص بالابری

225 کیلو وات یا 306

ظرفیت بالابری

16 تن

ماکزیمم دسترسی به عمق حفاری

10540 میلی متر

ماکزیمم  عمق حفاری

739 میلی متر

ماکزیمم نیروی خرد کنندگی باکت

243/222 کیلو نیوتن

ماکزیمم نیروی برش

219/201 کیلو نیوتن

وزن کل در زمان کار

43-36 تن