ولوو پنتا و جرثقیلهای کونه کرین توانستند جرثقیل چرخ لاستیکی دروازه ای را با یک کار انقلابی به وضعیت جدید انتقال دهند.

ولوو پنتا و جرثقیلهای کونه کرین توانستند جرثقیل چرخ لاستیکی دروازه ای را با یک کار انقلابی به وضعیت جدید انتقال دهند.

در آوریل 2014 در یکی از باراندازهای سنگاپور شرکت فنلاندی کونه کرین بازار آنجا را بروی مدل باکس هانتر جرثقیل دروازه ای چرخ لاستیکی ( آر تی جی ) باز کرده و معرفی نماید. جرثقیل مذکور در نوع خود یکی از طراحی های انقلابی در ساخت اینوع جرثقیلهاست که کابین اپراتور آن بجای اینکه در ارتفاع قرار گیرد همواره در کنار دستگاه قرار می گیرد. در این جرثقیل که به موتور ژنراتور ولوو پنتا مجهز است اپراتور مجبور نیست که همواره مولد را در حال کار دائم نگه دارد بلکه در زمان نیاز میتواند  از آن استفاده کرده و از هدر رفتن مبالغ زیاد هزینه و انرژی جلوگیری نماید.


کارخانه های ولوو پنتا و کونه کرین بیش از سه دهه است که با هم همکاری فنی و تجاری دارند. در سال 2005 کونه کرین با پشتیبانی ولوو پنتا توانست مولدهای ولوو پنتا را با جرثقیلهای دروازه ای چرخ لاستیکی با دورهای متفاوت برای کار جرثقیل مطابقت دهد که منافع اقتصادی زیادی را برای کارخانه به ارمغان آورد.

جرثقیل باکس هانتر مجهز به موتور ژنراتور تی آ دی 1341 جی ئی بوده که خود از نظر اقتصادی و اطمینان دارای امتیاز خاصی در موتورهای 13 لیتری6 سیلندر خطی است.

موتور مذکور دارای 342 کا و آ توان تولید در مصرف مدام و 377 کا و آ در مصارف اظطراری در 60 سیکل و دور 1800 می باشد که کمترین مصرف سوخت و نگهداری از دیگر مزایای این موتور ژنراتور می باشد.

بگفته مدیران کارخانه کونه کرین موتور مدرن و کم مصرف ولوو پنتا جزء یکی از شرکای دیرپای ما تبدیل گردیده و تناسب بسیار مطلوبی را برای کیفیت و استقامت در سازه های ما بوجود آورده به جرثقیل باکس هانتر مفهوم جدیدی در سطح بین الملل بخشیده.

جرثقیل مدرن برای محوطه مدرن بارانداز

طراحی بسیار پیشرفته جرثقیل دروازه های چرخ لاستیکی باکس هانتر در تاریخ اینوع جرثقیلها  بوده چرا که اپراتور دستگاه در یک کابین راحت و زیبا همراه با تجهیزات لازم کلیه حرکت های دستگاه را در بالا و پائین برای انتقال بار براحتی کنترل می کند. اطاق مذکور مجهز به دستگاه ویدئو و لیزر جهت دید و کنترل کامل اپراتور برای جابجائی کانتینرها می باشد.

با تغییر مکان کابین اپراتور طراحی کلّ جرثقیل نیز ساده تر و اقصادی تر گردیده بعلاوه اینکه ادوات جنبی نیز بر چیده شده اند.

بنابراین این یک جرثقیل مدرن برای براندازهای مدرن است که در بازار این نوع محصولات مدلهای قدیمی خواهان کمتری را بخود جلب میکنند.

باکس هانتر دارای جذابیتهای خاص خود است. بعضی از مشتریان ما هنوز در احتیاط برای طراحی جدید بسر میبرند که در یک شرکت صنعتی با شرایط محافظ کارانه قابل درک می باشد . لیکن مزایای باکس هانتر هر چه بیشتر نمایان می گردد.