ولوو اف اچ با سپر مقاوم برای شرایط سخت

ولوو اف اچ با سپر مقاوم برای شرایط سخت

ولو تراک در جهت تقویت سیستم های اف اچ نوع جدیدی از سپر مقاوم را معرفی میکند. سپر قوی در کامیونها آنها را آماده مصرف در جاده های ناهموار کرده و برای حمل الوار در جنگل و کارهای ساختمانی آماده می کند. سپر مذکور در نمایشگاه اینتر مات پاریس به نمایش گذاشته شده.


سپر جدید با استحکام بالا برای کامیونهای اف اچ دارای همان مزایای ولوو اف ام ایکس که برای محیط های با کار سخت ساخته شده پیرامون و پایه های سپر از صفحات 3 میلی متری فولادی ساخته شده. یک پله نیز بر روی این صفحه جهت استفاده راننده نصب گردیده.

بالا بودن سطح سپر امکان زاویه گیری فرمان را برای چرخها بهتر میکند و تا بالای 20 درجه همراه با ساختار بالای شاسی که در ولوو اف اچ در سال 2014 بکار رفته امکان حرکت و مانور را ارتقاء میدهد. قلاب مخصوص کشیدن تریلر از آهن ریخته گری ساخته شده و تا میزان 36 تن بار را میتواند بکشد.

استحکام بیشتر بدون کمترین تغییر شکل

بگفته ریکار اورل مدیر طراحی کامیون ولوو تراکز:

طراحی گووه مانند گوشه های فولادی به آرامی به سمت مرکز سپر حرکت میکنند. این وضعیت علاوه بر بالا بردن استحکام منحصر به خرد سپر، در شکل ظاهری آن هیچ گونه تغییری بوجود نمی آورد.

سپر 132 میلی متر جلوتر آمده تا حفاظی باشد برای چراغها و دیگر ابزارهای حیاتی در موقع برخورد با مانع

ولوو اف اچ مجهز به بهترین تجهیزات برای کار در محیط های سخت کاریست مانند جنگلها و ساخت و سازهای زیر بنائی، جاده های بسیار ناهموار و سخت و طولانی تاکید از ریکارد فریتس.

سپر با استحکام بالا که در ولووهای اف اچ 16 بکار رفته برای اولین بار در نمایشگاه اینتر مات در فرانسه 20 تا 25 اوریل 2015 در معرض نمایش گذاشته شد. کامیونهای ولوو دارای بهترین همخوانی با انواع کامیونها ولوو در تطابق کامل با دیگر دستگاهای ولوو اف ام ایکس و ماشینهای ساختمانی ولوو هستند، کامیون جدید ولوو او ال 4×4 از تکنولوژی جدیدی در فرمان دینامیک نیز استفاده می کند.