مدل ائی سی 88 دی برنده بالاترین جایزه بین اللملی اعتباری برای بهترین طراحی

مدل ائی سی 88 دی برنده بالاترین جایزه بین اللملی اعتباری برای بهترین طراحی

کارخانه ماشین الات ولوو کانستراکشن مفتخر به دریافت جایزه بین المللی بهترین سازنده و طراح کامپکت اکسکاواتور مدل ائی سی 88 دی با شعاع گردش کوتاه شده بزرگداشتی به همین منظور برقرار کرده. جایزه ای بسیار چشمگیر در سطح جهان برای تولیدات مورد تآیید آی اف .


کامپلت اکسکاواتور مدل ائی سی 88 دی ساخت کارخانه ماشین آلات ولوو کانسترکشن سی ئی دریافت کنند بالاترین جایزه بین اللملی طراحی و ظرافت در میان هزاران تولید کننده و خیره کننده چشمهای جهانیان در پانل تولیدات آی اف می باشد. شهرت جهانی کیفیت محصولات و طراحی در طیّ 60 سال تلاش همانا رساندن نام کارخانه به رفیعترین قله های افتخار می باشد. تنها در میان 17 رده از این نوع تولیدات ولوو کانستراکشن توانست نظر رأی دهندگان بین اللملی را بخود جلب کرده و از میان 3249 دستگاه از سراسر جهان نشان اوّل را بخود اختصاص دهد. این ماشین ساخته شده که در محیط های پوشیده با مانورکم بتواند کار کند، بهمین دلیل توانست به رده یک ( طراحی برای حمل و نقل برای ماشینهای خاص ) ارتقاء یابد.

هیأت ژوری تمامی وضعیت ماشین های وارده را از نزدیک و با دقت مورد مطالبه قرار می دهد. موضوعات مورد نظر ایشان ارزیابی موارد حساس مانند، درجه ابداع و نوآوری کیفیت در طراحی، تأثیرات محیط زیستی، عاملیت و تحرک و در نهایت ایمنی می باشد.

پروفسور فریتز فرنکلر ریاست هیأت ژوری گفت که شدیداً تحت تأثیر کیفیت پایدار و بالای تولیدات ولوو قرار گرفته است، علاقه مفرط برای نوگرائی و بدعت و همّیتی که طراحان برای اثبات رساندن دلائل طرحهای خویش بخرج دادند قابل تحسین است. کامیون ولوو از گروه اف اچ ولوو تراکز نیز موفق به دریافت جایزه برای طراحی گردید که این افتخار مضاعف برای گروه ولوو بود.

جایزه برای بهترین طراحی

به گفته ایسنا نیلی مدیریت بخش طراحی در ولوو ائی سی می گوید، ما بسیار و بی نهایت مفتخر هستیم که مدل ائی سی 88 دی توانست بهترین جایزه جهانی را به خود اختصاص دهد. ماشین عاری از هر نوع طراحی های ابتدائی بوده و بسرعت نام ولوو بر آن قابل تشخیص است. بسیار باشکوه است که بدانیم بروز رسانی طراحی مدرن توسط یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین رقابتها در سطح جهانی مورد توجه آنچنانی قرار گرفته.

ائی سی 88 دی دارای بدنه باریک، بوم در وسط و بالا تنه دستگاه کاملاً متراکم و کوچک بوده که اجازه میدهد قسمت عقب ماشین براحتی بر روی کفشکهای زنجیر خویش گردش کند. و بهمین ترتیب دستگاه می تواند تا حد بسیار زیاد در مکانی کوچک مانور داده و هر چه بیشتر به کار نزدیک شود بدون اینکه پشت دستگاه در وضعیت گردشی با مانع برخورد داشته باشد.

کیفیت برجسته طراحی

بگفته اندرسون پی لارسن معاونت بخش ولوو سی ئی در فونکسیون تکنولوژی این جایزه نشانگر ستایش و تکریمیست در برابر سخت کوشی کارکنان ولوو که مرزهای تکنولوژی و طراحی را همواره به کناری زده و افقهای جدیدی را در معرض نمایش میگذارند. کامیونهای کمرشکن، لودرهای چرخ لاستیکی و بیل های هیدرولیکی ولوو سی ئی همگی جوائز ارزنده و پراعتباری را از آن خود کرده اند. جوائزی در رابطه با نوآوریها در طراحی منحصر به فرد در مهندسی سازه ها و این باعث مزید افتخار در راه کسب بهترین روش دستیابی به شیوه های مدرن طراحیست که خود نمودار پیشتاز بودن ولوو سی ئی در توسعه تکنولوژیکی و طراحی صنعتیست.

بیشتر از 2000 میهمان از سراسر دنیا شامل طراحان بین المللی، تجارت، رسانه ها و سیاستمدارن در بزرگداشت جایزه بین المللی آی اف در 28 فوریه سال آینده در مونیخ آلمان حضور بهم خواهند رساند. در این مراسم هنوز امیدواری بسیاری وجود دارد که مدل ائی سی 88 دی به موفقیتهای بشتری نائل آمده و جایزه طلائی بهترینهای آی اف را بخود اختصاص دهد.