برآوردن نیازهای مشتریان و الزامات stage v برای کاربرد های سخت جاده ای

برآوردن نیازهای مشتریان و الزامات stage v برای کاربرد های سخت جاده ای


ولوو پنتا راه حل های مخصوص تولید قدرت را برای نیازهای کاربردی سخت که تحت قوانین جدید اتحادیه اروپا برای تجهیزات دیزلی جاده هاست، طراحی می‌کند. تحت موضوع "بهینه‌سازی برای فردا"، بیشترین تمرکز روی حداکثررساندن زمان فعالیت و بهره وری سوخت، همراه با سهولت نصب و بهره برداری است. ولوو پنتا مهندسی پیشرفته را بر سهولت عمل فراهم می‌کند و طیف کاملی از موتورهای دیزلی را برای برآوردن نیازهای مشتریان داراست. ولوو پنتا با استاندارد های stage v اتحادیه اروپا برای ماشین‌های جاده ای که در سال 2019 پیاده سازی می‌شود، یک پلتفرم موتور ایجاد کرده است که برای کمک به تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) طراحی شده است. تا این تحول به سادگی و بطور موثر انجام شود. این شرکت طیف وسیعی از موتورهای خود را از 5 تا 16 لیتری ساخته است تا عملیات بهینه را در شرایط سخت انجام دهد. ولوو پنتا محصولاتی که از 105 تا 575 KW  (143-782اسب بخار) را تولید می‌کند، در اینترمت پاریس ارائه می‌دهد.

Giorgio Paris رئیس بخش صنعتی ولوو پنتا می‌گوید: "ما می‌دانیم که مقررات جدید stage v اتحادیه اروپا سوالات و چالشهای جدیدی را برای بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی ایجاد کرده و آن‌ها می‌خواهند مطمئن باشند که می‌توانند بدون هیچ گونه افت عملکرد از ماشین‌آلات خود یا تحمیل هزینه‌های زیاد رو به جلو حرکت کنند. ما می‌توانیم به آنها اطمینان دهیم که ولوو پنتا طیف موتورهای متناسب نیاز آنها را دارد که می‌تواند با چالش‌های هر سختی مواجه شود و برای نیازهای فردا بهینه شده است."

راه حل plug & play

طیف موتورهای جاده ای stage v ولوو پنتا شامل D16, D13,D11,D8,D5 به ویژه برای شرایط سخت مورد نیاز صنایع مانند ساخت و ساز، استخراج معادن، جنگلداری، کشاورزی، بلندکردن و حمل و نقل ساخته شده است. راه حل STAGE V را مهندسین و تکنسین‌هایی که بر ارائه بهترین پیشنهاد مورد نیاز مشتریان متمرکزند، ساخته اند. یک موتور قوی با یک سیستم پس‌پردازش اگزوز بهینه شده (EATS) تجهیز شده است تا یک واحد کامل قدرتمند طراحی شده برای سهولت نصب، بهره برداری و تعمیر و نگهداری فراهم شود.

Johan Carlsson، رئیس بخش فناوری ولوو پنتا می گوید: " مهندسان ما یک راه حل ایجاد کرده اند که عملیات بدون دردسر را افزایش می‌دهد و بهره وری را با کمترین خدمات مورد نیاز بالا می برد."

Carlsson می‌گوید: "موتورهای مختلف از 5 تا 16 لیتری تحت شرایط بسیار چالش برانگیز آزمایش شده اند تا اطمینان حاصل شود که آنها قوی، بادوام و آماده برای هر کار هستند. به عنوان یک بسته‌ی کامل موتور و EATS کاملا سازگار، هر راه حل یک سیستم انعطاف پذیر را ارائه می‌دهد که یک سیستم PLUG & PLAY است که باعث می‌شود که کار را برای OEM ها آسان می‌کند.

هزینه کل کم مالکیت

برای هر مدل STAGE V، تزریق سوخت معمولی و توربوهای ثابت هندسی به راندمان عالی سوخت کمک می‌کند. یک دریچه ورودی هوا، همراه با بازگرداندن گاز خروجی سرد نشده‌ی اگزوز (EGR) و گاورنر فشار الکتریکی اگزوز (EPG)، سیستم را قادر می‌سازد که بدون نیاز به تزریق سوخت به جریان اگزوز برای افزایش درجه حرارت عمل کند. با این رویکرد، گاز اگزوز زمانی که از طریق EATS عبور می‌کند، دمای مطلوبی دارد.

EATS  شامل موارد زیر است :

  • Diesel Oxidation Catalyst (DOC)
  • Diesel Particulate Filter
  • Selective Catalytic Reduction (SCR)
  •  Ammonia Slip Catalyst (ASC)

شبکه ی جهانی پشتیبانی  

ولوو پنتا دارای یک شبکه ی بزرگ فروش جهانی است. مهندسان و تکنیسین‌ها 24/7 برای پشتیبانی مشتریان در دسترس هستند که سبب کاهش هزینه‌های خرابی می‌شود. همچنین ولوو‌پنتا در صورت لزوم قادر به حمایت از ولوو گروپ اس . Giorgio Paris می‌گوید: " هدف ما ارائه خدمات و محصولات به مشتریان است که پایداری را به فعالیت‌های تجاری و محیط زیست می‌دهد. OEM ها و اپراتورها می‌توانند اطمینان داشته باشند که راه حل های موتورهای بزرگ، همراه با قابلیت‌های عالی خدمات ما، آن‌ها را به خوبی در تولید و استفاده از ماشین‌های جاده ای تجهیز خواهد کرد.