دامپتراک های RIGID ولوو

دامپتراک های RIGID ولوو

ولوو کانستراکشن با رنج کامل خود وارد بازار دامپتراک های ریجید می‌شود. این رنج از R45D ،45 تن شروع می‌شود تا R100E ،100 تن گسترش می‌یابد.


ولوو کانستراکشن اکوییپمنت اعلام کرده است که در سه ماه دوم سال 2018 با دامپتراک‌های ریجید خود با برند ولوو وارد بازار دامپتراک ها ریجید می‌شود. توسعه این 4 مدل جدید به تخصص طولانی مدت دامپتراک‌های ریجید شرکت تابعه‌ی ولوو کانستراکشن، TEREX TRUCKS که با تکنولوژی قدرتمند ولوو گروپ ترکیب شده است به شدت وابسته است. این رنج که شامل R45D (45 تن )، R60D (60 تن )، R70D (72 تن ) و R100E (100تن ) ابتدا در بازارهای کوچکتری راه اندازی می‌شود. R100E سری E، دامپتراک ریجید کاملا جدید 100 تن ولوو کانستراکشن ترکیبی از ثروت بازار و دانش مشتری با اجزای ثابت شده می‌باشد که تکنولوژی جدید و طراحی قابل توجهی را با قیمت مناسب و راه حل های کارا برای نیاز مشتریان، مخصوصا مشتریان معدنی فراهم می‌کند.

بررسی دقیق مهندسی

بر اساس سری TR  ،TEREX TRUCKS موجود و ثابت شده، توسعه دامپتراک‌های ریجید سری D  ولوو، R45D  ،R60D و R70D با یک بررسی عمیق مهندسی، اطمینان می‌دهد که ماشین‌ها استانداردهایی که از محصولات ولوو در بازار هدف انتظار می‌رود را فراهم می‌کند. توسعه شامل سیستم امنیتی بیشتر و نمای بزرگتر با خدمات تکنیکی ولوو می‌باشد. در نتیجه با دستیابی به دامپتراک‌های ریجید با برند ولوو، تولید دامپتراک ریجید TEREX TRUCK متوقف خواهد شد.

Thomas Bitter معاون ارشد بازاریابی ولوو کانستراکشن می گوید: " خرید TEREX TRUCKS  در سال 2014 یک تصمیم استراتژیک بود که به ولوو اجازه داد که بتواند به مشتریان دامپتراک ریجید ارائه دهد. از آن به بعد تلاش ما بر این شد که دامپتراک ریجید جدید بر اساس ارثیه 84 ساله ی TEREX TRUCKS  را بسازیم، در حالی که تکنولوژی پیشرو در صنعت ولوو کانستراکشن و کیفت اصلی و ایمنی و حفاظت محیط زیست را باهم ترکیب می‌کنیم. امروز ما به مرحله بعد رسیدیم و ماشین‌های جدید خود بخصوص مشتریان معدنی خود را تحت تاثیر قرار می‌دهیم.

دامپ تراک ولوو

بررسی ماشین های جدید

R100E، پرچم دار جدید، به منظور تامین نیازهای مشتری از یک دامپتراک ریجید طراحی شده است که عملکرد و بهره وری بالا، هزینه مالکیت کم، خدمات پذیری آسان و راحتی اپراتور را فراهم می‌کند. R100E با ظرفیت بالا و سرعت حمل و نقل و بدنه ی V  شکل جدید و هیدرولیک کارآمد، سیستم‌های نظارتی هوشمند و محیط اپراتور، به مشتریان کمک خواهد کرد که مواد بیشتری را در زمان کمتری حرکت دهند. Paul Douglas معاون رئیس ولوو کانستراکشن در بخش دامپتراک ریجید TEREX TRUCKS می‌گوید: " دامپتراک‌های ریجید TEREX TRUCKS برای کارکرد خوب در شرایط سخت همراه با نگهداری آسان و هزینه کم مالکیت شناخته می‌شود. "طراحی ثابت شده ی ما دارای یک ساختار محکم است که به توسعه نوآوری های VOLVO CE در خط تولید این محصول کمک می‌کند. سری  R100E  یک ماشین کاملا جدید است که ثبات، عمر طولانی، سود آوری بالا و دوام و راحتی را فراهم می‌کند. علاوه بر این کاربری و نگهداری آسان  و سریعی دارد.