کرانچی و ولوو شراکت 50 ساله ی خود را جشن می گیرند

کرانچی و ولوو شراکت 50 ساله ی خود را جشن می گیرند

ولوو و کرانچی - سازنده ی ممتاز قایق بادی ایتالیایی - 50 سال شراکت مستحکم با هم داشته اند. 


Volvo penta  و cranchi در طول نیم قرن یک رابطه مثبت و دلپذیر را ایجاد کرده اند. بطوریکه هر دو شرکت با تمایل به دنبال روش های نوآورانه برای تولید محصولات برتر با توجه به نیازها و آرزوهای مشتریان خود هستند. کرانچی کار خود را با ولوو پنتا در سال 1967 آغاز کرد و زمانی که ولوو پنتا محصول انقلابی خود را در سال 2005 راه اندازی کرد؛ کرانچی یکی از اولین شرکت هایی بود که IPS را به عنوان یک راه حل منحصر به فرد برای قایق‌های خود انتخاب کرد. دو سال بعد Mediterranee 43 HT راه اندازی شده و به لطف ترکیبی از ظاهر زیبا و تکنولوژی ممتاز IPS به عنوان ترکیبی منحصر بفرد شناخته شد. نقطه‌ی عطف دیگر در این شراکت زمانی بود که کرانچی IPS ولوو پنتا را برای سه مدل جدید Evoluzione flybridge در 2016 انتخاب کرد. سری Evoluzione برای کنارگذاشتن مرزها و محدودیت‌هایی که بازار اوقات فراغت ایجاد می‌کند طراحی شده که عملکرد عالی و طراحی شیکی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. E52 F و E52S قایق های بادبانی بالا هر دو توسط D8-IPS700s ولوو پنتا کار می‌کند؛ در حالی که قایق E56 F  می‌تواند با D11-IPS800s یا D11-IPS900s هم کار کند. مدل E52F در سال 2017 به عنوان یک قایق تفریحی فوق العاده شناخته شده است که در نمایشگاه بین المللی قایقرانی در اسلوونی تحت عنوان ‘Adriatic Boat of the Year’ معرفی شد. آلدو کرانچی، یکی از صاحبان شرکت ساخت قایق بادبانی، می‌گوید: " ما طی پنجاه سال گذشته یک همکاری عالی با ولوو پنتا داشته ایم که بسیار قدردان آن هستیم. هر دو شرکت در این مدت تغییرات زیادی کرده اند، اما باهم نشان دادیم که طراحی زیبا و پیشرفت‌های تکنولوژیکی در همانگی بسیار خوب کار می‌کنند."

تاریخچه مشترک نوآوری

شرکت کرانچی فعالیت خود را در سال 1870 در نزدیکی دریاچه COMO توسط Giovanni Cranchi آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر متعلق به نسل چهارم و پنجم خانواده کرانچی همراه با اعضای خانواده‌ی Monzino می‌باشد. شرکت کرانچی سری‌های مختلفی از قایق‌های تفریحی شامل trawlers, crossovers, hard tops, cruisers, sport-lines, outboard vessels, and the flybridge range تولید می‌کند.

Nicola Pomi، رئیس بخش بازار دریایی ولوو پنتا در ایتالیا و اسپانیا می‌گوید: " شراکت ما با کرانچی راه طولانی را در بیش از نیم قرن اخیر طی کرده است و هر دو فلسفه ای برای کشف ایده های جدید داریم. این روحیه ی ترکیب تکنولوژی جدید با طراحی و ساخت سنتی است که کرانچی را با تولید قایق‌های جدید زیبا و با کیفیت ادامه می‌دهد."

حالا ولوو پنتا در جلسات نمایندگی‌های کرانچی شرکت می‌کند تا در مورد راه‌هایی که موتورهای آن و مدل‌های IPS که به تجربه مشتری ارزش می‌دهد بحث می‌کند. سالگرد 50 سالگی توسط ولوو پنتا با یک جایزه – یک مدل قایق کریستالی نسخه محدود اثر هنرمند سوئدی Bertil Vallien- به کرانچی به نمایش گذاشته شد.

استفان کارلسون، مدیر بخش دریایی دیزل ولوو پنتا می‌گوید: "ما و تیم کرانچی با مشارکت و دوستی کار می‌کنیم و از وفاداری که در طول سال‌ها به ما نشان داده اند سپاسگذاریم. به عنوان یکی از شرکت‌های اولیه برای نصب IPS ها، آنها به نوعی اعتماد به نفس نشان داده اند که سازنده‌ی خوب در جستجوی روش‌های نوین و نوآورانه برای انجام کارهاست. ما منتظر پنجاه سال همکاری دیگر با هم هستیم."