VOLVO CE دومین پروژه ی

VOLVO CE دومین پروژه ی " THE MEGAPROJECT LISTING" را ارائه می دهد : انتقال شهر KIRUNA


THE MEGAPROJECT LISTING بینندگان را به شمالی‌ترین شهر سوئد، KIRUNA -جایی که این شهر در حال انتقال است – می‌برد.  KIRUNA سه کیلومتر از شرق نقل مکان می‌کند تا اطمینان حاصل کند که توسعه و رشد معدن اطراف آن با مشکل روبرو نشود و فرو نریزد.
" انتقال یک شهر " داستان حرکت KIRUNA  و چالش هایش را بیان می‌کند. شمالی ترین شهر سوئد بیش از صدسال پیش بخاطر ذخایر غنی سنگ آهن شناخته شد. امروزه کار معدن منبع اصلی درآمد شهر می‌باشد. در واقع سنگ معدن آهن در KIRUNA آنقدر پراهمیت است که کل شهر به منظور توسعه و گسترش و ادامه دار بودن فعالیت‌های معدن در حال انتقال و حرکت است. حدود 6000 نفر تا 20 سال آینده باید نقل مکان کنند. همچنین 3000 خانه تخریب، بازسازی یا منتقل می‌شود و هزینه‌ی این انتقال حدود 3/1 بیلیون یورو تخمین زده می‌شود. درحالی که KIRUNA  با یک چالش قابل توجه روبروست، این حرکت به عنوان یک فرصت نیز محسوب می‌شود تا یک شهر جدید، مدرن و پایدار برای جامعه ساخته شود.

شمالی ترین شهر سوئد

Tiffany Cheng  در VOLVO CE  می‌گوید: " در این فیلم ما پروژه‌ی جابجایی را دنبال می‌کنیم و نحوه‌ی کار کردن ماشین‌های ولوو در مرکز شهر برای آماده کردن آپارتمان‌ها وفروشگاه‌های جدید نمایش داده می‌شود. "این قسمت، ماموریت VOLVO CE  و MEGAPROJECT را نشان می‌دهد: دنیایی را می‌سازیم که می‌خواهیم در آن زندگی کنیم. اپیزود KIRUNA  اولین قسمت MEGAPROJECT LIST که بازسازی مهم بزرگراه  Interstate-4  فلوریدا هست را دنبال می‌کند. ابر طرح  در VOLVO CE موضوع اصلی این سری از مجله SPIRIT  می‌باشد.