ساختن فردا

ساختن فردا


VOLVO CE با جمع‌آوری داستان‌های موفق تمامی مشتریان مختلف در سراسر جهان، فیلم "ساختن فردا" را ساخت و در 14 اکتبر منتشر کرد. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه ماشین‌های ولوو که در پروژه‌های مشتریان کار می‌کنند، آینده ای بهتر را برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کنند، "ساختن جهانی که می‌خواهیم در آن زندگی کنیم ".
 Martin Weissburg رئیس ولوو کانستراکشن و عضو هیئت مدیره ولوو گروپ می‌گوید: "در ولوو کانستراکشن اکوییپمنت ما به این ایده پی می‌بریم که از طریق تخیل، کار سخت و نوآوری تکنولوژیکی ما راه را به توسعه یک جهان که پاک‌تر، دقیق‌تر و متصل‌تر است هدایت می‌کنیم. Weissburg اضافه می‌کند: "ما به آینده‌ی پایدار معتقدیم و با ساخت و ساز جهانی به عنوان عرصه‌ی ما، همچنان به همکاری با مشتریانمان ادامه خواهیم داد تا این باور را در همه جا به واقعیت تبدیل کنیم."

مسئولیت جهان

این کمپین که در دسامبر 2016 به نمایش گذاشته شد؛ توسط مجموعه ای از فیلم‌های کوتاه حمایت می‌شود. قسمت اول، ماشین‌آلات ولوو را در چشم انداز یخ زده شمال سوئد به نمایش می‌گذارد. جایی که هتل یخی 365 در تمام طول سال برپاست و توسط انرژی خورشیدی خنک می‌شود و هدف آن این است که تولید CO2 را کاهش دهد.

ماشین های ولوو در شرایط یخبندان

بیابان خشک شمال دوحه قطر، مقصد دوم این کمپین بود و بیش از 240 ماشین ولوو بدون وقفه و خستگی در گرمای 50 درجه سانتی گراد برای ساختن شهر جدید  Lusail فعالیت می‌کردند.

ماشین آلات راهسازی ولوو در گرمای سخت

مزرعه بادی Kouga در جنوب آفریقا موضوع سومین ویدیوی این کمپین بود که بر انرژی تجدیدپذیری تمرکز داشت که هدف آن تامین 42 درصد نیاز انرژی کشور تا سال 2030 است.

"ساختن فردا " نشان می‌دهد که چگونه ماشین آلات ولوو به پایداری و موفقیت مشتریان کمک می‌کند و ماموریت ولوو گروپ که "رانندگی موفق با راه حل‌های حمل ونقل " است را تقویت می‌کند.

ماشین های راهسازی ولوو برای کمک به انرژی های تجدید پذریر

Niklas Nillroth معاونت محیط زیست و پایداری در VOLVO CE  می‌گوید: "به عنوان یکی از اعضای سازمان میحیط زیست WWF ما متعهد به تغییر فرایند در صنعت هستیم و همانطور که این کمپین نمونه‌های فوق العاده ای از کسب و کارهای مشتریان در چشم انداز وسیع را ترویج می‌کند؛ ما امیدواریم که دیگران را نیز به حرکت به سمت آینده ای پایدار ترغیب کنیم.

تغییر آینده

از 14 اکتبر تماشای این فیلم در کانال‌های دیجیتال VOLVO CE در دسترس است و در یک هفته قبل از شروع مسابقه Volvo Ocean Race در یک کنسرت زنده در Alicante اسپانیا پخش می‌شود.

Bill Law معاون ارشد ارتباطات شرکتی VOLVO CE می گوید: "جهان در حال تغییر است، نیازهای مشتریان در حال تغییر است و با این رویکرد متمرکز انسانی ما می‌خواهیم نشان دهیم که VOLVO  چگونه تغییر را برای مردم در همه جا در حال و آینده ایجاد می‌کند.