قدرتمندترین موتور دریایی ولوو پنتا

قدرتمندترین موتور دریایی ولوو پنتا

ولوو پنتا موتور 13 لیتری 1000 اسب بخار تولید می‌کند. صاحبان قایق‌های بزرگ می‌توانند از ویژگی‌های استثنایی برای عملکرد بهتر و تجربه ی جهانی خود در آب بهره مند شوند. 


موتور D13-1000 ولوو پنتا برای اولین بار در بازار با قدرت 1000 اسب بخار حرکت می‌کند که عملکرد، دوام و راحتی بیشتر از همیشه را فراهم می‌کند. موتور داخلی و معادل آن ips(Inboard Performance System)  ولوو پنتا  D13-IPS1350 برای مشتریانی که قایق‌های الکتریکی با ظرفیت 120ft دارند؛ طراحی شده است.

Johan Wästeräng، قائم مقام مدیر محصول در بخش تفریحی دریایی ولوو پنتا می‌گوید: " این بسیار برای ما هیجان انگیز است که قدرتمندترین موتور خود تاکنون را تولید کردیم. "این یک محصول برجسته برای محدوده موتورهای دریایی است و این یک قدم بزرگ در بازار بزرگ قایق ها برای ماست. ما زمان زیادی را برای گفتگو با مشتریان برای آنچه که می‌خواهند صرف کردیم و طراحی موتورها و ipsهای خود را بهبود دادیم. بنابراین ما می‌توانیم تجربیات منحصر به فردی را با محصولات استثنایی که برای کشتی‌های جهانی ایده آل است؛ ارائه دهیم.

بهبود عملکرد

ولوو پنتا به عنوان یک علامت از تعهد خود به صنعت گردشگری دریایی، یک طراحی مجدد کلی از مدل موتور 13 لیتری خود انجام داده و یک محصول جدید برجسته را ارائه می‌دهد. مشتریان قادر خواهند بود مزایایی را بدست آورند مانند: پیستون های جدید، انژکتورهای بسیار کارامد و سیستم خنک کننده بهبودیافته که تمامی اینها باعث شده است تا 11 درصد قدرت بیشتری نسبت به موتورهای قبلی تولید کند. نسبت قدرت به وزن بهینه و گشتاور عالی پایین D13-1000 قدرت باورنکردنی بر تقاضا را فراهم می‌کند. با این موتور جدید، ولوو پنتا صاحبان قایق را قادر می‌سازد تا بیشتر و سریع‌تر از همیشه پیش بروند. Wästeräng  می‌گوید: برتری مهندسی و توجه به جزئیات تیم طراحی ما به این معنی است که ما یک موتور با کارایی بالا، راحتی و قابلیت اطمینان ایجاد کردیم. " هدف ما این است که به صاحبان قایق‌ها کمک کنیم تا رویاهای خود را تحقق ببخشند و از ماجراجویی لذت ببرند. به این معنی که با سرعت بالا سرگرم شوند. اینها همه بخشی از فلسفه ی قایقرانی ماست.

انتخاب نهایی برای قایق های بزرگ

ولوو پنتا  D13-IPS1350 یک پکیجی است که با موتور جدید d13 و ips بهینه شده مطابقت دارد. موتوری 1000 اسب بخاری که D13-IPS1350 نامیده شده است قدرتی معادل موتور 1350 اسب بخار که با درایو ips مطابقت دارد را فراهم می‌کند.

به عنوان یک پکیج کامل، ips جدید تمام منافع سنتی سیستمی در ارائه یک پیوند یکپارچه از سکان تا پروانه با چنگ زنی برتر در آب را فراهم می‌کند. هنگامی که با یک موتور شفت داخلی سنتی مقایسه می‌شود، ips ولوو پنتا یک محدوده ی طولانی تر، سرعت بالا، کاهش مصرف سوخت، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، کاهش لرزش و سطح سر و صدای داخلی پایین‌تری را فراهم می‌کند. این پیکربندی همچنین فضای خالی بیشتری را در قایق ایجاد می‌کند. درایو ips بهینه شده برای مطابقت با موتور جدید ساخته شده است. پکیج D13-IPS1350 در نصب دو، سه و چهارگانه در دسترس است. بعد از این‌ها قدرتی معادل 5400 اسب بخار فراهم می‌شود ویژگی‌های بهبودیافته درایو ips جدید نیز می‌تواند بر روی واحدهای موجود ips نصب شود.

 Björn Rönnvall، مدیر محصول بخش تفریحی دریایی ولوو پنتا می‌گوید: "درایو ips ارتقا یافته است تا بتواند عملکرد اضافی موتور جدید d13 را مدیریت کند. "ما دریافتیم که برای پایایی بیشتر قایق‌های بزرگی که کاپیتان می‌خواهد هر زمانی مالک قایق بخواهد کروز کند که در نتیجه استفاده بالا می‌رود، تقاضا وجود دارد. افزایش گشتاور low-end سبب می‌شود که مانور بیشتری در سرعت‌های پایین انجام شود و با پیکره بندی جمع و جور به این معنی است که اتاق‌های بیشتری را برای صاحبان آن فراهم کند.

 Rönnvall می‌گوید: "36 % سوخت اقتصادی بهتر به این معنی است که بسته ی ips  ما دارای محدوده ی کروز بیشتری نسبت به یک موتور داخلی معمولی است. ما در حال کار با سازندگان قایق هستیم و می‌خواهیم در بازار بزرگ قایقرانی سهم بیشتری داشته باشیم. بنابراین فرصتی برای امکانات بیشتر برای مشتریان در آینده می‌بینیم.

در پایان باید به این اشاره کنیم که از سری موتور D13 ولوو، درباره ی مدل‌های MH، 700 و 800  هم می‌توانید بخوانید.