seven marine

seven marine

ولوو پنتا توافق نامه ای را امضا کرد که تولید کننده ی اصلی نوآوری موتور outboard  ، seven marine  شود که به شرکت سوئدی اجازه می دهد تا محدوده ی وسیعی از سیستم های پیشرفته خود را گسترش دهد. 


 Björn Ingemanson  رئیس ولوو پنتا می‌گوید: "ولووپنتا با این مالکیت، وارد بخش موتور outboard می‌شود.  با seven marine، ما در یک سفر برای گسترش دامنه‌ی عرضه محصولات به مشتریان خود و سرمایه گذاری بر رشد یک پلتفرم و شکل‌دادن به آینده‌ی صنعت outboard هستیم". این دستاورد پلتفرم فناوری ولوو را گسترش داده و بدون در نظرگرفتن منبع انرژی راه حلی ارائه می‌دهد که قدرت مورد نظر را در آب تامین می‌کند. seven marine قادر خواهد بود تا تکنولوژی نوآورانه پیشرفته‌ی خود را توسعه داده و برای برآورده ساختن نیازهای بالاتری از مشتریان بالقوه و منحصر به فرد خود اقدام نماید. این دستاورد اثر خود را در بازار دریایی قوی‌تر می‌کند.

Ron Huibers رئیس ولوو پنتا آمریکا می‌گوید: "این یک گام بسیار جالب برای ولوو پنتا می‌باشد". ما قدرت دو شرکت بسیار نوآورانه را باهم ترکیب می‌کنیم تا محدوده‌ی موتورهای بی نظیری را برای بخش بنزینی ارائه دهیم. ما نه تنها با یک راه حل بسیار جذاب outboard به بازار می‌آییم بلکه مزایای شبکه خدماتی جهانی را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه خواهیم داد.

نوآوری در سطح جهانی

seven marine  واقع در Milwaukee ،Wisconsin آمریکا، در سال 2010 توسط یک تیم  متخصص با تجربه ی سالیان زیاد در فن آوری دریایی تاسیس شد.

seven marine  با یک رکورد ثابت در ارائه outboardهای بنزینی با کارایی بالا برای بازار قایق تفریحی موتور عقب، قدرتمندترین مدل‌های outboard در جهان را تولید می‌کند که با 557 و 627  اسب بخار حرکت می‌کند. ولوو پنتا بیش از 110 سال تجربه به عنوان رهبر بازار موتور و سیستم‌های نیرو محرکه دارد و تاریخچه ای از نوآوری به صنعت دریایی مثل Aquamatic Sterndrive, Volvo Penta IPS, and Forward Drive را ارائه می‌دهد.

فلسفه‌ی قایقرانی آسان شرکت این است که قایقرانی آسان، لذت بخش و سرگرم کننده را به مشتری ارائه دهد. Volvo penta  با مجموعه محصولات فعلی خود، یکی از گسترده ترین محدوده دیزل‌های دریایی و موتورهای بنزینی را در صنعت ارائه می‌دهد.

چشم انداز مشترک

تکنولوژی اتوموتیو یک جنبه مشترک بین محدوده‌ی موتورهای بنزینی ولوو پنتا و موتورهای outboard  ،seven marine است. رویکرد seven marine بررسی تکنیک‌های جدید و معماری طراحی به عنوان یک گزینه‌ی کلیدی پشت تصمیمات ولوو پنتا برای تبدیل شدن به مالک اصلی seven marine می‌باشد. با این دستاورد، دو شرکت با هم همکاری خواهند کرد تا به توسعه محصولات seven marine  ادامه دهند، که نه تنها توانایی فن آوری موجود شرکت را تقویت می‌کند بلکه سبب پایداری در ذهن می‌شود.

 Björn Ingemanson رئیس ولوو پنتا می‌گوید: "مفهوم seven marine  نشان دهنده‌ی استراتژی موفقی است که در پیگیری فن آوری اتوموتیو داشتیم ". همانطور که ما در فن آوری دیزل و موتور بنزینی رهبر هستیم، seven marine  بازار خود را برای پیشرفته ترین outboardها هدایت می‌کند. وی افزود: ما یک چشم انداز مشترک برای آینده داریم و این قرارداد یک بستر ایده آل برای رشد و هماهنگی فراهم می‌کند که ما را در پیشبرد پیشرفت عملکردی و پایداری در سطح جهانی برای بخش های outboard موتور پیشرفت خواهیم کرد.

Seven marine  به عنوان یک واحد مستقل عمل می‌کند که نام تجاری، خط تولید و ساختار سازمانی اش را حفظ می‌کند.  Ron Huibers رئیس ولوو پنتای امریکا، رئیس هیئت مدیره seven marine  خواهد شد و Rick Davis به عنوان مدیر عامل باقی خواهد ماند.

با این رویکرد، seven marine  از قدرت و ثبات بخشی از یک سازمان بزرگتر و بین المللی برخوردار خواهد شد درحالی که هنوز روحیه‌ی کارآفرینی خود را حفظ می‌کند. Rick Davis مدیر عامل seven marine  می‌گوید: "این یک پیشرفت بزرگ برای ماست. به عنوان یک شرکت جوان، ما برای یک تغییر اساسی در تجربه‌ی outboard در کوتاه مدت رو به جلو حرکت کردیم و در همکاری با Volvo، ما برای حمایت از پیشرفت‌های تکنولوژیکی و نوآوری به بهبود تجربه مشتری ادامه خواهیم داد". این توافقنامه به شرایط بستگی دارد و انتظار می رود که در آینده‌ی نزدیک نیز باقی بماند.