اولین ، بهترین ، بیشترین – 75 هزارمین دامپتراک کمرشکن

اولین ، بهترین ، بیشترین – 75 هزارمین دامپتراک کمرشکن

با وجود نیمی از تمام دامپتراک‌های کمرشکن که برند ولوو تحویل داده است؛ این شرکت یک نشان خاص دیگر را به نمایش گذاشته است – تولید 75 هزارمین دامپتراک.


با گذشت بیش از نیم قرن از اختراع این مفهوم، ولوو کانستراکشن اکوییپمنت تولید 75 هزارمین دامپتراک کمرشکن خود را جشن می‌گیر. با تولید بیش از نیمی از دامپتراک‌های کمرشکن که تاکنون ساخته شده است، 50 هزار دامپتراک ولوو هنوز هم بطور منظم در سراسر جهان استفاده می‌شود. 75 هزارمین ماشین، یکی از مدل‌های نسل جدید تعلیق کامل (fs) AG45 –  در اواخر ژوئن از خط تولیدی که اولین ماشین به نام DDR631 یا  ‘Gravel Charlie’در  Braås سوئد ساخته شده است، خارج شد. اگرچه دامپتراک‌های ولوو را در سراسر جهان می‌توان یافت ولی 75هزارمین ماشین تقریبا محلی می‌ماند و به مشتری‌های نروژی Leonhard Nilsen & Sønner AS منتقل می‌شود.

توسعه بی وقفه

جای تعجبی نیست که چرا ولوو کانستراکشن بیشتر از تمامی رقبای خود دامپتراک می‌سازد. در طول 51 سال گذشته، بزرگتر و کامل تر شده است. اولین ماشین با ظرفیت 15 تن در سال 1966 ساخته شده است که با بدنه A60H متناسب است.

 بیش از نیم دهه تجربه برای ساخته شدن هر ماشین ولوو زمان گذاشته شده است. فناوری بالا، پایداری بهتر و ارتفاع کف ماشین از زمین بیشتری را ارائه می‌دهد. فرمان هیدرومکانیکی ثبات سرعت بالاتر را ارائه می‌دهد، درحالی که قفل دیفرانسیل 100 % است و سوئیچ اتوماتیک بین حرکت‌های 6X6  و 6X4 نه تنها در هر شرایطی قدرتمند است بلکه با این کار حداقل هزینه و بهره وری سوخت بیشتر را به همراه دارد. 

تولید 75 هزارمین دامپتراک ولوو

Esbjörn Fritzell، معاون ریاست ولوو تراک می‌گوید: " بدون شک ما بهترین محصول را داریم ".

این حقیقت که بسیاری از خودروهای ما هنوز در سراسر جهان کار می‌کنند، نشان دهنده ی سودمندی و دوام آن است. در حالی که تنها زمان اندکی طول می‌کشد تا جهان مزایای دامپتراک‌های کمرشکن را درک کند، ماشین‌هایی درخواست شده است که مانند قبل نیست و به عنوان ماشین آلات تولیدی در معادن و در همه نوع پروژه های زیر بنایی کار می‌کند. که این راه را برای ماشین آلات بزرگتری مانند ماشین جدید در کلاس 41 تن که سایز ماشین‌های 75 هزارم، A45G است، باز می‌کند. ولوو کانستراکشن A60H بزرگترین در بازار است و  40 % بالاتر از بزرگترین دستگاه VOLVO قبل از آن A40G کار می‌کند.

Håkan Ask، رهبر پلتفرم کسب و کار کامیون‌ها در ولوو کانستراکشن می‌گوید: " شرکت‌های زیادی نیستند که بتوانند بگویند که هنوز بعد از گذشت نیم قرن از مفهوم اختراع شده همچنان در بازار پیشرو هستند". با ساخت 75 هزار دستگاه ما همچنان راه را نشان می‌دهیم و ماشین‌هایی با  کارایی و بهره وری سوخت بیشتر می‌سازیم.