بخش سوم کمپین

بخش سوم کمپین " ساختن فردا " : انرژی تجدید پذیر

سومین قسمت کمپین "ساختن فردا " VOLVO CE، این بار در پروژه ی بادی در جنوب آفریقا می‌باشد که نشان می‌دهد چگونه جهان جای بهتری برای زندگی می‌‌شود.


علیرغم منابع طبیعی فراوان، زغال سنگ به تنهایی انرژی لازم برای تامین برق آفریقای جنوبی را در درازمدت فراهم نمی‌کند. بدین منظور، یک برنامه دولتی جدید معرفی شده است که از شرایط آب و هوایی ایده آل استفاده می‌کند در حالی که توسعه اقتصادی – اجتماعی را یکپارچه می‌کند.

پروژه ی بادی در جنوب آفرقا

مزرعه بادی kouga در خط ساحلی کاپ شرقی، یکی از طرح‌های این برنامه در نظر گرفته شده است. نمایش قدرتمندی از قدرت باد که پیش بینی می‌شود تا سال 2021 دوبرابر شود؛ انرژی تجدیدپذیر تمرکز قسمت سوم کمپین "ساختن فردا"   VOLVO CE می‌باشد. انرژی باد یک منبع نامحدود انرژی پاک است و برای اولین بار در سال 2016 انرژی‌های تجدیدپذیر تبدیل به بزرگترین منبع انرژی در جهان شده است که از زغال‌سنگ عبور می‌کند. علاوه بر این، به لطف ترکیبی از پیشرفت‌های تکنولوژی و پشتیانی بین المللی دولت، انرژی باد در رشد جهانی رشد چشمگیری داشته است. در بندر کاپای شرقی آفریقای جنوبی و نزدیک به 70 کیلومتری جنوب غربی "شهر بادی" که به عنوان پورت الیزابت شناخته می‌شود، ساخت و ساز مزرعه بادی KOUGA در سال 2013  آغاز شد.

این پروژه در مارس 2015 زمانی که توربین‌های غول پیکر آنلاین شد به شبکه‌ی ملی افزوده شد. با هدف ملی بلند پروازانه تولید 18800 مگاوات از منابع تجدید پذیر تا 2030، مزرعه بادی KOUGA به عنوان بخشی از برنامه تدارکاتی تولیدکننده انرژی مستقل انرژی تجدیدپذیر (REIPPPP) در پاسخ به نیاز انرژی طولانی مدت آفریقای جنوبی می‌باشد.

قبل از مونتاژ توربین، هفته‌ها برای کارهای ساختاری و توانمندسازی بر اطمینان از پایه های ثابت و دسترسی آسان صرف شده است.

در حال حاضر 32 توربین، تولید انرژی باد حدود 300 میلیون کیلووات ساعت انرژی برق تمیز در سال تولید می‌کند که کاهش 270000 تن گازهای گلخانه ای را به همراه دارد.

سرمایه گذاری در آینده

مزرعه باد kouga نه تنها برای سهم خود در بخش تجدیدپذیر بلکه همچنین به دلیل تاثیرات آن  در جامعه محلی، خاص و ویژه است. جامعه ای که در اطراف مزرعه باد زندگی می‌کنند، به لطف دستورالعمل های REIPPPP است که 26% از آن هستند.

ماشین های راهسازی ولوو در مزعه بادی آفریقا

در نتیجه، تاکنون سود حاصل از مزرعه باد برای تامین برق مدارس با کامپیوترها، ساخت امکانات ورزشی و توسعه کلینیک‌ها استفاده شده است. همچنین، در طول مرحله ساخت و ساز سرمایه گذاری، مدیران پروژه، کارگران محلی را برای کمک به توسعه مهارت های خود به کار گرفته اند.

Mats Bredborg، مدیر کل مدیریت برند Volvo ce می‌گوید: "ما تصمیم گرفتیم که به kouga بیاییم چون می‌خواستیم یک پروژه ای را نشان دهیم که نشان دهد چگونه صنعت ما جهان را جایگاه بهتری می‌کند". این نشان می‌دهد که چگونه انتقال به انرژی تجدیدپذیر می‌تواند کسب و کار را تقویت کند در عین حال جامعه محلی را به فردای سبزتر، روشن تر و پایدارتر تبدیل کند.