VOVLO CE  از نمونه بیل مکانیکی 100% برقی خود رونمایی میکند

VOVLO CE از نمونه بیل مکانیکی 100% برقی خود رونمایی میکند

ولوو کانستراکشن اکوییپمنت EX2 - مینی بیل خود که کاملا برقی است، تولید گازهای گلخانه ای آن صفر است، 10 برابر بازده بیشتر دارد، 10 برابر صدای کمتری  تولید می‌کند و هزینه های مالک را کاهش می‌دهد را در نشست نوآوری ولوو گروپ در لندن نمایش می‌دهد. 


ولوو کانستراکشن اکوییپمنت (VOLVO CE) آخرین ماشین خود – که به عنوان EX2 شناخته شده – را برای متخصصان صنعتی، سیاستگزاران، رسانه و دانشگاهیان در نشست نوآوری ولووگروپ رونمایی می‌کند.

نمونه مینی بیل 100% برقی با آلایندگی صفر، بازده بیشتر از 10 برابری و کاهش 10 برابری سر و صدا و کاهش هزینه های کل مالک در مقایسه با همتایان آن را ارائه می‌دهد. این اولین نمونه کاملا برقی مینی بیل در جهان است.

 EX2  در نشست نوآوری ولوو گروپ در لندن، در کنار دیگر نوآوری های VOLVO  GROUP، از جمله کامیون مستقل زباله از ولوو تراک و اتوبوس برقی از VOLVO BUSES نمایش داده شد.

این نشست نوآوری با محوریت زیرساخت و حمل و نقل در شهرهای آینده و با تمرکز بر اینکه چگونه صنعت می‌تواند تاثیر مثبتی بر جامعه از طریق افزایش بهره وری حمل و نقل، کاهش اثرات زیست محیطی و بهبود ایمنی ترافیک، برگزار شد.

برای کاملا برقی شدن نمونه EX2، دو باتری لیتیوم یون جایگزین موتور احتراق شده است. در مجموع 38KWh که به اندازه ی کافی انرژی الکتریکی را برای 8 ساعت استفاده از ماشین برای کار سخت مثل حفر زمین ذخیره می‌کند.

هم چنین معماری هیدرولیک با معماری برقی که شامل محرک خطی الکترومکانیکی برای کمک به بهینه سازی زنجیره انتقال است جایگزین شده است.

حذف سیستم هیدرولیک و موتور احتراق و همچنین کاهش نیازهای خنک کننده که منجر به کاهش قابل توجه سر و صدا شده است. در این مرحله EX2، صرفا یک پروژه تحقیقاتی است و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای صنعتی شدن وجود ندارد.

Thomas Bitter، معاون ارشد بازاریابی و پورتفلیو محصولات می‌گوید: "در راستای چشم انداز ولووگروپ بهترین ارائه دهنده راه حل های مطلوب و موفق حمل و نقل در جهان می‌باشد، VOLVO CE متعهد به کمک به توسعه پایدار می‌باشد".

"ما در VOLVO CE در حال توسعه فن آوری‌های متصل به الکتروموبیلیتی، ماشین‌های هوشمند و تمامی راه حل‌های سایت که به مشتریان و محیط زیست بوسیله همکاری برای افزایش عملکرد ماشین‌ها، بهره وری، اثربخشی و ایمنی سود می‌رسد. محصولات و خدمات آینده‌ی ما نقش مهمی را در ایجاد یک جامعه پایدار بازی می‌کند".

نوآوری برای آینده ی پایدار

EX2 از پروژه های تحقیقاتی ELEXC که تاحدودی از دولت فرانسه و همچنین نهادهای مختلف مالی در فرانسه تامین می‌شد گرفته شده است. VOLVO CE با یک تیم از 6 شرکت که به سمت پروژه €7m همکاری می‌کند، کار می‌کند. کار ELEXC در 2012 شروع شده است و در 2015 به نتیجه رسیده است. ولوو روی پروژه های تحقیقاتی دیگری که متصل به EX2 هستند مثل تست دوام نیز کار می‌کند.