تمرکز نشست نوآوران ولوو گروپ بر حمل و نقل در شهرهای هوشمند آینده

تمرکز نشست نوآوران ولوو گروپ بر حمل و نقل در شهرهای هوشمند آینده

ولوو گروپ 16 مه 2017 میزبان نشست سالانه نوآوری با تمرکز بر شهرهای هوشمند – زیرساخت و حمل و نقل آینده در لندن خواهد بود و این رویداد افراد برجسته ای از دولت، سیستم حمل و نقل بزرگ، تولید و صنعت را کنار هم جمع می‌کند تا نقش نوآوری در حمل و نقل تجاری شامل اتوماسیون و الکتروموبیلیتی و ارتباطات را که در شهرهای آینده نقش دارند بررسی کنند. این نشست توسط خبرنگار حمل ونقل BBC اداره می‌شود.


رویداد لندن در یک سری از نشست‌هایی که در طول سال 2017 در سراسر جهان از جمله بروکسل و پکن برگزار می‌شود؛ اولین است. اجلاس نوآوری برای پیشبرد بحث و معرفی تفکر جدید در مورد مسائل جاری از جمله کیفیت و آلودگی هوا، تراکم و سلامتی و ایمنی جاده ها طراحی شده است.

سخنرانان این مراسم Matthew Hudson، رئیس فناوری و استراتژی داده ها در حمل و نقل لندن و Terri Wills، مدیر عامل شورای ساختمان‌سازی سبز جهانی و Lars Stenqvist مدیر ارشد فناوری ولوو گروپ می‌باشند.

ولوو گروپ برخی از آخرین نوآوری‌های خود در تحقیق و توسعه شامل اتوبوس‌های شهری کاملا برقی، کامیون زباله اتوماتیک و مینی بیل تمام برقی خود را ارائه می‌دهد.

Lars Stenqvist مدیر ارشد فناوری ولوو گروپ می‌گوید: "مسائلی چون کیفیت هوا و ایمنی جاده، چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ اجتماعی به ویژه در شهرهای پرجمعیت مانند لندن بطور برجسته ای مطرح می‌شود."

"ما معتقد هستیم نوآوری در تکنولوژی، شامل اتوماسیون، الکتروموبیلیتی و ارتباطات، پتانسیل قابل توجهی برای رسیدگی به این مسائل دارد. برای این که این اتفاق بیفتد مهم است که بحث رو به جلو نگه داشته شود و تغییراتی ایجاد شود که سبب شود مردم ایمن‌تر و سالم‌تر شوند و تاثیر حمل و نقل بر محیط زیست کاهش یابد".

این نشست افراد تاثیر گذار، تصمیم گیرندگان و سازمان هایی که می‌توانند بر این نوع تغییرات مثبت در انگلستان تاثیرگذار باشند را کنارهم جمع می‌کند. در حالی که همه ما در تلاش برای پیدا کردن پاسخ به چالش‌های کلیدی حمل و نقل آینده هستیم.