بخش ماشین های راهسازی و ساختمانی ولوو تأسیسات منحصر به فرد آزمایش سیستم انتقال نیرو را افتتاح می کند.

بخش ماشین های راهسازی و ساختمانی ولوو تأسیسات منحصر به فرد آزمایش سیستم انتقال نیرو را افتتاح می کند.

بخش های تأمین های راهسازی و ساختمانی ولوو (VOLVOCE)، تأسیسات بی نظیر آزمایش سیستم انتقال نیرو در شهر Eskilstuna سوئد با هزینه 195 میلیون SEK افتتاح نمود.

تجهیزات جدید، فن آوری شرکت را به سوی الکتروجنبش هدایت می کند.


VOLVO CE  به طور رسمی از تأسیسات مدرن آز مایشی خود در شهر Eskilstuna سوئد پرده برداری و افتتاح نمود.ساختمان جدید چندین تأسیسات آزمایشی سیستم انتقال نیرو معمولی و الکتریکی را در خود جای می دهد. یکی از این تأسیسات، که امکان کنترل و اندازه گیری مستقل چرخ های ماشین را می دهد، اجازه آزمایش الکترونیکی جنبشی انتقال نیرو را بطریق ماژول فراهم نموده، که اولین در نوع خود در صنعت سیستم انتقال می باشد.

آقای Peter Österbergمعاون بخش فن آوری های نهادی در VOLVOCE می گوید: این خط آزمایشی، ولوو را در مسیر حرکت به سوی الکتروجنبش هدایت و پشتیبانی خواهد نمود که بدون آن نمی توانیم به جلو حرکت کنیم و اهداف و طرح های خود مانند H×2 خود راننده، الکتریکی، حمل بار و L×1 لودر هیبرید الکتریکی را آزمایش کنیم. این تأسیسات به ما امکان آزمایش های فاکتورهای مهم را برای بررسی و دیدن اینکه چگونه یک خط انتقال نیرو ، جعبه دنده، و سایر تجهیزات در شرایط مختلف کار می کنند، می دهد. سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه  نشان می دهد که VOLVOCE نه تنها متعهد   به الکتروجنبش  شده ، بلکه به شهر  Eskilstuna و کارمندانن خودد نیز متعهد می باشم. تأسیسات جدید در توسعه دانش و رقابت مهندسین بخش تأثیر فراوان خواهد داشت. هر چه بیشتر در تقویت موقعیت شهر  Eskilstuna به عنوان مرکز مهندسی فعال و فوق العاده در سیستم انتقال نیرو ، کمک خواهند کرد.

آزمایش ، آزمایش

کار آزمایش در ساختمان جدید 4400 مترمربعی در دو هفته آینده شروع خواهد شد. اولین پروژه ای که وارد این تأسیسات می شود به الکتروجنبش و جعبه دنده وصل خواهد شد. گرچه برای آزمایش سیستم انتقال نیرو لودرهای چرخ لاستیکی و دامپ تراکهای طراحی و ساخته شده است، تجهیزات الکتروجنبشی سایر ماشین ها و محورهای کامیون ها نیز در این تأسیسات را می توان آزمایش نمود.

جمع بندی آقای Österbergبدین شرح است که:

این سرمایه گذاری بسیار خوبی از طرف VOLVOCE است، تأسیساتی استثنائی است که بخش های متفائتی از ولوو می توانند از آن بهره بگیرند. VOLVOCE در خط مقدم تغییر فن آوری ، آنجایی که صحبت از الکتروجنبش ددر صنعت است، می باشد.

در آینده ، تمامی رقبای ما به چنین تأسیساتی نیاز پیدا خواهند کرد.

پروژه درپاییز 2014 وقتی بودجه آن توسط هیئت رییسه گروه تصویب گردید، شروع شد.

ساختمان جدید رسماً با حضور صدها نفر از کارمندان و کارکنان در روز 21 مارس پرده برداری و افتتاح گردید.