کمک ماشین آلات ولوو به ساخت یک شهر هوشمند در بیابان

کمک ماشین آلات ولوو به ساخت یک شهر هوشمند در بیابان

از یخچال‌های طبیعی سرد در شمال سوئد تا بیابان سوزان قطر، ولوو کانستراکشن اکوییپمنت چالش‌های بسیاری را با کمپین "ساختن فردا" با ماشین آلات خود که کمک به ساختن یک شهر پایدار در لوسیل قطر می‌کند؛ تجربه می‌کند.

ماشین آلات راهسازی ولوو در قطر


در شمال دوحه قطر، 240 ماشین ولوو در دمای بیش از 50 درجه سانتی گراد بصورت 24 ساعته در سه شیفت، سخت در حال کار کردن هستند تا شهر لوسیل با ساپورت جمعیت 250000 ساکن ساخته شود.

بخشی از چشم انداز 2030 قطر که هدف آن تبدیل خاورمیانه به یک جامعه قادر به دستیابی به توسعه پایدار در سال 2030، شهر لوسیل نشان دهنده چشم انداز بلند پروازانه ای برای آینده قطر می‌باشد.

برای رسیدن این چشم انداز به واقعیت، لوسیل تجهیز به سیستم خنک کننده منطقه با 175km لوله کشی می‌شود که یکی از بزرگترین سیستم‌های خنک کننده مرکزی در جهان می‌شود. این سیسستم سالیانه 200000 تن دی اکسید کربن را ذخیره می‌کند و اثرات مخرب بر لایه ازن را محدود می‌کند. علاوه بر این، در زیر شهر 24km لوله مواد زاید گذاشته شده است که به عنوان یک راه پیشرفته و کارآمد برای بازیافت و فرآوری گیاهان خارج از شهر از دفع فضولات انسانی می‌باشد.

برای تشویق مردم به اتخاذ یک شیوه ی زندگی پایدار، خط آهن نوری و سیستم تاکسی آبی در حال ساخته شدن در جهت پیشرفت وسایل سفر می‌باشد.

لوسیل از سال 2009 در حال ساخت بوده است و هر روز بیش از 45000 کارگر در سایت مشغول به کار هستند. شماری از بیل‌ها، دامپتراک‌ها، لودرها و غلطک‌های خاکی ولوو روزانه در سایت برای پاکسازی فونداسیون و تونل های زیر زمینی مشغول به کار هستند.