ولوو پنتا موتورهای تولید برق تا 800 KVA را راه اندازی میکند

ولوو پنتا موتورهای تولید برق تا 800 KVA را راه اندازی میکند

ولوو پنتا در حال راه اندازی دو موتور دیزلی جدید است که یکی از آنها بالاترین تراکم قدرت موتور در هر لیتر از جابجایی را در کلاس خود دارد. موتورهای TWD1645GE و TWD1644GE دامنه رقابت ولوو پنتا را گسترش داده است که تعهد شرکت به مشتریان بین المللی را تقویت می‌کند.


ولوو پنتا با اضافه کردن فن آوری جدید و ویژگی‌های ارتقایافته به موتورهای تولید برق جدید خود، یک گام مهم رو به جلو برداشته است.

موتور دیزل TWD1645GE که 16 لیتری است طوری طراحی شده است که تا 10% برق بیشتری نسبت به مدل‌های قبل تولید می‌کند که یک سطح جهانی پیشرو در منبع قدرت مستقل را ارائه می‌دهد.

جورجیو پاریس، رئیس بخش صنعتی ولوو پنتا می‌گوید: "این یک حرکت هیجان انگیز برای ماست که به بالاترین تراکم قدرت در کلاس خود دست یابیم ."

ما با ارائه بازار پیشرو خودمان در حال تعیین یک استاندارد جدید در تولید برق هستیم. به زودی موتوری که با آخرین ویژگی‌های ما تجهیز شده است ارائه می‌شود که بیشترین قدرت در هر لیتر جابجایی را نسبت به هر موتور 16 لیتری موجود در بازار را دارد.

  • بازار پشرو تراکم قدرت
  • تا 800 KVA در 1800 دور در دقیقه ( 60 هرتز ) و 770 KVA در 1500 دور در دقیقه (50 هرتز ) برق تولید می‌کند.
  • تا 725 KVA در 1800 دور در دقیقه ( 60 هرتز ) و 717 KVA در 1500 دور در دقیقه (50 هرتز ) برق تولید می‌کند.
  • هر دو با 94% راندمان ژنراتور محاسبه می‌شوند.

کریکو آبراهام، مدیر محصول ولوو پنتا در بخش تولید برق می‌گوید: "ما با پیشبرد تکنولوژی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این سطح از تراکم قدرت بازار پیشرو رسیدیم. ما قادر هستیم قدرت بیشتری را از موتورها بگیریم و مشتریان طیف وسیعی از مزایا را خواهند دید."

ویژگی موتورهای 16 لیتری جدید

دو مرحله توربو شارژر، پیستون فولادی جدید برای چگالی توان بسیار عالی، احتراق بهینه سازی شده با انژکتورهای فشار بالا الکترونیکی، در نتیجه بهره وری سوخت بالا و سطح خروجی کم گاز اگزوز، بروزرسانی سیم‌کشی برای عایق کاری مطلوب در محیط‌ های سخت، دو مدار بسته خنک کننده و سیستم کنترل موتور پیشرفته.

موتور می‌تواند هم بصورت دائم در مکان‌هایی مانند سایت‌های ساخت و ساز جایی که منبع برق وجود ندارد و هم بصورت اضطراری در مکان‌هایی مثل بیمارستان‌ها که به یک منبع برق در زمان‌هایی که برق معمولی قطع می‌شود نیاز دارند؛ استفاده شود.