ولوو پنتا برنده ی جایزه نوآوری 2017 جهت معرفی مدل جدید جوی استیک داخل کشتی شد

ولوو پنتا برنده ی جایزه نوآوری 2017 جهت معرفی مدل جدید جوی استیک داخل کشتی شد

ولوو پنتا با جایزه معتبر در نمایش بین المللی قایق میامی معرفی شد.


انجمن سازندگان ملی دریایی (NMMA) و نویسندگان بین المللی قایقرانی (BWI)، ولوو پنتا را با جایزه ی نوآوری 2017  بابت جوی استیک ولوو پنتا برای داخل کشتی معرفی کرد.

این جوی استیک، اولین و تنها جوی استیک نصب دو شفت داخل کشتی است که شامل هر دو حالت رانندگی و پهلوگرفتن است و اجزای پنج گانه فرمان: رانشگر، سکان، دنده، لغزش و دریچه گاز را ادغام می‌کند.

ران هویبرز، رئیس ولوو پنتا در آمریکا می‌گوید: "این جوی استیک برای نیرو محرکه داخل کشتی، مزایای قابل توجهی را برای سازندگان، فروشندگان و مشتریان قایق ارائه می‌دهد و به ما اجازه می‌دهد که یک راه حل کامل و درست را برای اپلیکیشن‌های داخل کشتی پیشنهاد و ارائه دهیم که باعث می‌شود پهلوگرفتن و رانندگی یک شفت قایق، بدون دردسر و مستقیم انجام شود. این آخرین نوآوری ظاهرشده از دیدگاه قایق رانی آسانی برای آسانتر و لذت بخش برای خانواده هاست که از تجزیه قایق سواری لذت ببرند."

تکنولوژی انحصاری

تکنولوژی انحصاری جوی استیک بطور خودکار تعادل بین زاویه سکان و رانش از موتورهای اصلی و خم شدن رانشگر را برای تطابق ویژگی‌های خاص قایق محاسبه می‌کند.

محرک الکتریکی سکان هدایت با سیم بدون هیدرولیک را فراهم می‌کند. در حالت پهلوگرفتن، جوی استیک جدید ولوو پنتا برای کشتی مانور صاف و دقیق با ترکیبی از موتورها، رانشگر و سکان‌ها فراهم می‌کند.

این جوی استیک برای سیستم داخل کشتی سازگار با تمام کنترل الکتریکی موتورهای دیزل ولوو پنتا از 110 تا 900 اسب بخار در اپلیکیشن دو قلو می‌باشد و یکپارچه با کابین شیشه ای خلبان ولوو پنتا ادغام می‌شود.

قاضی آلن وندت گفت: "این نوآوری از ولوو پنتا اولین سیستم جوی استیک فرمان تمام برقی است."

از تولیدکنندگان و تامین کنندگانی که محصولات خلاقانه برای صنعت قایقرانی به بازار ارائه دادند تجلیل و جایزه نوآوری توسط NMMA  و  BWI در نمایش بین المللی قایق در میامی داده شد.