تولید موتورهای صنعتی ولوو پنتا در مجموعه گروه ولوو در برزیل

تولید موتورهای صنعتی ولوو پنتا در مجموعه گروه ولوو در برزیل

ولوو پنتا تولید موتورهای صنعتی برای وصل به ژنراتور را در تأسیسات تولیدی گروه ولوو در CURITIBA در برزیل آغاز نموده است. خط تولید در کارخانه انحصاراً برای تولید موتورهای ولوو پنتا که شامل 13 لیتری TAD1344GE و TAD1345GE می باشد راه اندازی شده است.


آقای RON HUIBERS مدیر ولوو پنتا کشورهای آمریکائی می‌گوید: به عنوان بخشی از گروه ولوو، سرمایه گذاری بیشتری را برای توانمندتر کردن عملیات تولیدی خود بکار برده ایم.

یکی از اهداف و همت عالی ولوو پنتا توسعه زنجیره جهانی تأمین و تهیه تولیدات خود با برخورداری از بازار و هزینه‌های رقابتی می‌باشد. با تولید این موتورهای صنعتی در برزیل، منافع بیشتری را برای مشتریان در آمریکای جنوبی فراهم می‌نمائیم.

آقای GABRIEL BARSALINI سرپرست ولوو پنتا آمریکای جنوبی رشد این بخش را در این قاره تأیید و می‌افزاید: بومی کردن تولید موتورهای صنعتی در تأسیسات کارخانه های تولیدی گروه ولوو، بخشی از استراتژی توسعه و رشد ولوو پنتا در آمریکای جنوبی می‌باشد.

ما به پیشگامی در مورد موتورهای دریایی در برزیل معروف هستیم و به تازگی فعالیت خود را در بخش موتورهای صنعتی به ویژه ژنراتورهای مولد برق توسعه داده‌ایم. این بازار پتانسیل بسیار بالائی را دارد.

بخش ژنراتورهای مولد اهمیت فوق العاده ای را پیدا کرده است. به خصوص در برزیل که تقاضا برای انرژی بالاتر از تولید فعلی است.

طبق تحقیق انرژی انجام شده توسط شرکت EPE وزارت معدن و انرژی برزیل، کمبود فعلی انرژی کشور حدود 50TWH می‌باشد. این وضعیت فرصت‌های خوبی برای تأمین کنندگان ژنراتورهای مولد برق ایجاد کرده، سیستمی که انرژی برق را توسط موتورهای دیزل متصل به ژنراتور تأمین می‌کند و در تأسیساتی مانند: کارخانه های صنعتی، مجموعه‌های کشاورزی و دامپروری، بیمارستان‌ها، تجارت و خدمات به صورت روز افزونی در حال استفاده می‌باشد. بویژه، در ساعات پرمصرف برق که هزینه انرژی بسیار بالا است، شرکت‌ها در این ساعات از شبکه برق اصلی خود را قطع و از ژنراتورهای مولد موجود استفاده می‌کنند که بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

مزیت دیگر تولید موتور صنعتی 13 لیتر در برزیل آن است که گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در برنامه توسعه برزیل که دارای نسبت بهره کمتری در مقایسه با آنچه که در بخش خصوصی جاری است، می‌باشد.

خدمات

در دو سال گذشته، ولوو پنتا بر روی زیر ساخت‌های ارائه خدمات پس از فروش به سازندگان اصلی ژنراتورها در منطقه کار کرده است.

آقای Joao Zarpelao مدیر موتور صنعتی ولوو پنتا آمریکای جنوبی می‌گوید: قبل از شروع تولید موتورها در برزیل، بر روی ایجاد شبکه پشتیبانی برای مشتریانمان که ضرورت ارائه کیفیت خدمات و موفقیت در کارهایمان می‌باشد، کار کردیم.

توسعه بازار

برنامه کاری ولوو پنتا در آمریکای جنوبی نشان می‌دهد که روند جذب مشتریان در کشورهای اکوادور، بولیوی و پاراگوئه رو به افزایش است.

آقای Gabriel Barsalini می‌افزاید: این بازارها پتانسیل بالایی هم برای موتورهای دریایی و هم برای موتورهای صنعتی دارند اما در حال حاضر حضور ما محدود است. اخیراً بازار اصلی ولوو پنتا در آمریکای جنوبی خارج از برزیل، شامل کشورهای آرژانتین، پرو و شیلی می‌باشد.

سرمایه گذاری به کار رفته در این موضوع، رابطه تجاری رو به افزایش ولوو پنتا را با تولیدکنندگان اصلی ژنراتور مولد برق تقویت می‌نماید. راهبردی که پوشش 70 درصدی بازار را ممکن می‌سازد.

آقای Joao Zarpelao می‌افزاید: هدف ما تبدیل‌شدن به شریکی حرفه ای برای شرکت‌ها در بخش تولید انرژی، ساختمان سازی، کشاورزی، بنادر و معادن در استفاده از موتورهای صنعتی ولوو پنتا می‌باشد.