بزرگترین بارکش مفصلی ولوو برای HILLHEAD2016 انتخاب شد.

بزرگترین بارکش مفصلی ولوو برای HILLHEAD2016 انتخاب شد.

همواره آماده کارکردن، بزرگتر، بادوام و فوق العاده، بارکش مفصلی 60 تن A60H ماشین های راهسازی ولوو، تولید مداوم و قابلیت اعتماد خارق العاده ای بدلیل طراحی دقیق و محکم، دسترسی آسان به نقاط سرویس و نگهداری و شبکه ای گسترده از نمایندگیها را بهمراه دارد.


بارکش با ظرفیت 60 تن A60H که برای اولین بار در HILLHEAD2016 در انگلستان به نمایش گذاشته شده، بزرگترین بارکش مفصلی ماشین های راهسازی ولوو تاکنون می باشد. برای بارگیری عظیم در عملیات جاده های ناهموار و سخت، معادن و خاکبرداری های بسیار زیاد طراحی و ساخته شده است.

دارای عمر خدمتی طولانی، کیفیت و دوام بالا می باشد، در واقع کلیه مشخصات یک بارکش مفصلی عالی را دارا می باشد.

بخش ماشین های راهسازی ولوو راهی طولانی را از ابتدای تولید بارکش مفصلی 10 تن خود در سال 1966 تاکنون طی کرده است. در طول 50 سال، 50 تن به ظرفیت آن افزوده شده. ولوو کماکان در ساخت بارکش های مفصلی پیشگام است. فلسفه وجودی آن را مطرح و بیش از یک قرن است که در راه تکامل آن می کوشد و ماشین های راهسازی ولوو این فرصت را پیدا کرده است که امسال در نمایشگاه HILLHEAD با تولیدات قدیمی و جدید خود شرکت نماید.

با تولید این صنعت 60 تن، A60H ابعاد جدیدی را در کاهش هزینه هر تن جابجائی بار که در پی بارها آزمایش اسکلت و سیستم انتقال نیرو و با تأکید بر کارآیی سوخت حاصل گردیده است. به اثبات رسانده است. A60H مجهز به موتور ولوو 16 لیتر با 495 کیلو وات توان و گشتاورNm 3200 و حداکثر سرعت 9/54 کیلومتر/ ساعت است، می باشد.

دارای ویژگی مشترک و منافع به لحاظ طراحی و جای گیری تجهزات همانند همسان های کوچکتر خود در گستره ماشین های راهسازی ولوو می باشد. ظرفیتی برابر با 60 تن و 34 متر مکعب را دارا است.

در ماشین A60H، بمنظور کاهش هزینه و بالا بردن کارائی، کلیه اطلاعات مهم در دسترس                  می باشد. با در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند ولوو، مانند MATRIS، CARE TRACK و سیستم وزن کشی نصب شده در ماشین، مشتریها می توانند تولید را افزایش و هزینه ها را کاهش دهند. ولوو از آخرین فن آوریها برای نظارت بر عملیات و وضعیت ماشین استفاده کرده است، و بالاترین سودآوری را در پی دارد. سیستم وزن کشی نصب شده در ماشین، بهترین بارگیری را در هر چرخه کاری ممکن ساخته است. این ویژگی باعث به حداکثر رساندن تولید، بالابردن راندمان صرفه جوئی در سوخت و کاستن فرسایش قطعات در کلیه شرایط و سایت های کاری می گردد. و گستره وسیعی از قراردادهای پشتیباتی مشتریان، راهکارهای مطلوبی را در نگهداری پیشگیرانه، تعمیرات اساسی و سرویسهای متعدد برای کنترل هزینه های نگهداری، ارائه می نماید.

تولید جدید A60H از نوآوریهای جدید برخوردار است. با سازگاری سیستم انتقال نیرو، ترکیبات خودکار حرکتی، قفل دیفرانسیل 100 %، BOGIE ، فرمان هیدرو – مکانیک و سرعت زیاد در شرایط سخت زمین می باشد. A60H آرامش و راحتی اپراتور و پایداری را در طول حرکت فراهم نموده، امکان جابجائی بیشتر مصالح را در زمانی کوتاهتر مهیا می نماید.

سیستم پشتیبانی تخلیه بار A60H، کمک به حرکت در تپه ها، ترمز بارگیری و تخلیه بار، همگی به اپراتور در کنترل کلیه عملیات در تمامی ساعات کار جهت بالابردن راندمان و ایمنی کار، کمک              می کند.