آزمون دختر بچه چهارساله ( سوفی )در کامیونهای ولوو 18 تن

آزمون دختر بچه چهارساله ( سوفی )در کامیونهای ولوو 18 تن

باور کردنی نیست. کودک خردسال و کنترل از راه دور کامیون 18 تن. در آخرین فیلم ویدئویی کامیون 18 تن شاهد آن باشیم که نگاه کنید چه کسی رانندگی آنرا به عهده دارد. سوفی 4 ساله کامیون اف ام ایکس را از طریق کنترل از راه دور به سخت ترین چالش وا داشته و تحت آزمایش قرار می‌دهد.


فیلم مذکور از سری فیلم‌های موفق جهانی اپیک اسپلیت و همستر استانت است و جدیدترین تست زنده کامیون ولوو با عنوان، نگاه کنید چه کسی رانندگی می‌کند. متوجه می‌شوید که سوفی 4 ساله با دست گرفتن کنترل از راه دور کامیون اف ام ایکس 18 تنی، ولوو را به کار عادی در شرایط سخت قرار داده است. با قراردادن بسیاری فعالیت‌های جدید در طول امسال در کامیون‌های ولوو به منظور چگونگی غلبه بر هرچه آسانتر و بهتر در برابر مشکلات محیطی پیش روست برای چگونگی نشان دادن توانائی‌های کامیون ولوو، ماشین را در جریان کارهای سخت قرار می‌دهیم.

ریچارد فریتز معاونت مدیر عامل کامیون‌های ولوو می‌گوید: چه کاری سخت‌تر از کنترل ماشین در شرایط دشوار توسط کودکی 4 ساله با حرکات سریع و پیش‌بینی‌نشده است.

گردش 360 درجه ای

سوفی در یک محیط ساختمانی طوری ماشین را وادار به مانور می‌کند که غیر قابل تصور است. ماشین مجبور به صعود در یک شیب تند و سپس شیب ملایم و بعد از آن یک دور 360 درجه ای را با کنترل از راه دور انجام می‌دهد. چنانچه در فیلم نشان داده می‌شود.

تست مذکور نشان‌دهنده آنست که کامیون ولوو بی هیچ مانعی از کلیه موارد تست شرایط محیطی با موفقیت کامل عبور می‌کند. برای کمک به این منظور، کامیون مجهز به سیستم جدید کنترل اتوماتیک کششی گردیده که اجازه می‌دهد ماشین در شیب‌های تند و سطوح نرم به راحتی به حرکت خود ادامه دهد.

آقای گانر آیکسون مدیر مسئول صادرات می‌گوید: کامیون ولوو مجهز به کابین بسیار محکم همراه با سپرهای جلوی قوی و شاسی مقاوم است.

فیلم مذکور از آخرین سری فیلم‌های زنده تست کامیون‌های ولوو با پیش زمینه موفقیت جهانی قبلی شامل اپیک اسپلیت و همستر استانت می‌باشد. در فیلم عملکردهای زیر جهت آزمون دستگاه به نمایش گذاشته شده است.

  • مکانیسم اتوماتیک کنترل کشش – درگیری کلید چرخ‌ها بطور اتوماتیک در موقع لزوم.
  • مکانیسم پیشگیری از هرز گشتن چرخ‌های ماشین مثلاً بر روی یخ یا قلوه سنگ‌ها و در نتیجه بالارفتن کارایی و بهینه کردن مصرف سوخت.
  • ادوات زیرین دستگاه مانند دیسک‌های ترمز و شاسی و اتصالات، 30 سانتی متر از سطح زمین فاصله داشته و در نتیجه امکان برخورد آنها با زمین در مسیرهای ناهموار وجود ندارد.
  • کابین راننده به میزان بسیار، مقاوم بوده و در موقع حادثه باعث پیشگیری از مصائب جانبی می‌گردد.
  • تمامی قطعات بدنه و غیره که در معرض برف و باران، آب و گل و لای قرار می‌گیرد از مواد ضد زنگ پوشش داده شده و در نتیجه عمر دستگاه افزایش پیدا می‌کند.