بیلهای مکانیکی ئی سی 145 ئی و ئی سی آر 235 ئی قدرت دائمی فراهم میکند

بیلهای مکانیکی ئی سی 145 ئی و ئی سی آر 235 ئی قدرت دائمی فراهم میکند

سری جدید ئی بیلهای مکانیکی چرخ زنجیری از ماشین آلات ولوو کانستراکشن توان بیشتر با مصرف سوخت بهینه و در عین حال با صرفه اقتصادی برای مصرف کننده.


ئی سی آر 145 ئی و ئی سی آر 235 ئی از ماشین آلات ولوو کانستراکشن مجهز به موتورهای پر قدرت تیر 4 ا مرحله پنجم و شعاع گردش کوتاه برای کار در محلهای سرپوشیده بدون کمترین تغیر در توان ساخته شده اند.

بیلهای مکانیکی ئی سی آر 145 ئی و ئی سی آر 235 در مصرف سوخت و بهینه سازی آن تغییرات عمده ای را بوجود آورده، کم کردن هزینه عملیاتی و تولید بیشتر

انتخاب بهترین وضعیت عملیاتی توسط اپراتور جهت انجام مناسبترین شرایط کاری دستگاه برای پایین آوردن هزینه ها در مطابقت کامل با نوع کار محیطی. این ماشین آلات بنحوی طراحی شده اند که دامنه وسیعی از انواع کارها را شامل میگردند. بهترین طراحی سیستم شامل شاسی مقاوم همراه با نیروی کششی پرتوان برای جابجائی و حرکت در مسیرهای هموار و ناهموار و شیبدار و زمینهای سخت یا نرم.

آرامش و راحتی در کنترل

آسودگی و آرامش روانی اپراتور در کابین با استحکام آر او پی اس جهت ارتقاء ایمنی ایشان. فضای باز پنجره مقابل راننده دید وسیعی در را اختیار ایشان قرار داده و درب ورودی بزرگتر امکان ورود و خروج هر چه راحت تر را برای ایشان مهیا می سازد. تغیرات عمده در مکانیسم شیشه پاک کن سطح بیشتری از پنجره جلو را پاک کرده و باعث ایجاد دید بهتر برای کار موثرتر و دقیقتر برای راننده میگردد.

کنترل آب و هوا نیز بهینه سازی گردیده و نشانگر ال سی دی 8 اینچی وضعیت آب وهوا را در مقابل دید راننده قرار میدهد. سیستم خنک کننده و دیفراست بسرعت وضعیت هوای کابین را به شرایط ایده آل برمیگرداند.

قابلیت کنترل بیشتر و بهتر، این ماشینها مجهز به صفحه کلید فرمان پیشرفته ایست که مجال فعالیت و تنظیمات بیشتری بهمراهی مونیتور 8 اینچی برای عملیات هر چه ایمن تر در اختیار اپراتور میگذارد. کنترل دوربینها، تهویه و نور را میتوان از داخل کابین تنظیم نمود. مکانیسم مخابراتی بلوتوث و هندفری نیز به مجموعه مکانیسمهای دیگر اضافه گردیده. تهویه های بسیاری از مکانیسمهای دیگر برای سهولت فرمان، مانند،دوربین، رادیو، برف پاکن، استفاده از توان بیشتر موتور بر روی جوی استیک نصب شده اند که بدون ایجاد توقف در کار بتوان آنها را کنترل نمود.

ترکیب مکانیسم ها در بهترین شرایط

بیلهای مکانیکی ئی سی آر 145 ئی و ئی سی آر 235 ئی بنحوی طرحی شده اند که کمترین هزینه برای صاحب دستگاه را در برمیگیرند. ترکیب مکانیسمها در سطح عالی، بهینه سازی مکانیسم هیدرولیک در استاندارد ئی سی او و سرویس سهل و آسان آن پایین آوردن هزینه جمعی سرویس و بالا بردن تولید. سیستم هیدرولیک بهینه شده همراه با سیستم کنترل دقیق الکترونیک و سرعت عمل در کمترین زمان این سیستم در تطابق کامل با مکانیسم بی نظیر ئی سی او فعالیت نموده که منجر به ایجاد وضعیتی میشود که در آن کمترین افت جریان و فشار هیدرولیکی مشاهده میشود که در نتیجه کمترین مصرف سوخت را نیز بدنبال خواهد داشت. همچنین برای بهینه سازی هر چه بیشتر مصرف سوخت مکانیسمی در ماشین بکار گذاشته شده که بطور اتوماتیک موتور در حال کار  و بدون بار را بعد از مدتی معین دور موتور را پائین آورده و پس از مدت زمانی دیگر که قابل تنظیم  می باشد موتور را خاموش میکند.

برای ایمنی بیشتر اپراتور تمامی دستگیره ها و جاپاها از روکشهای عاجدار ساخته و نصب شده اند. برای بیشتر کردن عمر مفید ماشین تمامی فیلترها در یک محل جمع و کلیه نکات و مکانهای گریسکاری در یک مجموعه برای افزایش سرعت عمل گردآوری شده اند. همگی موارد فوق برای راحتی کار از روی زمین قابل دسترس بوده و براحتی و در کمترین زمان سرویسهای لازم انجام میشوند.

کار با بهترینها

این نوع بیلهای مکانیکی قابلیت تطابق و کار با بسیاری از ادوات جانبی که توانائی نصب بر روی ماشین آلات فوق را دارند از استحکام و انعطاف پذیری بسیاری برخوردارند. سیستم راه اندازی دستگاه توسط مکانیسم الکترونیک انجام گرفته که توانائی ذخیره 20 اسم رمز برای همین تعداد مختلف را داراست، و اجازه میدهد هر کاربر به سلیقه خود تنظیمات مربوط فشار و حجم روغن هیدرولیک را از داخل اطاقک راننده توسط مانیتور تغیر دهد.

ماشینهای فوق میتوانند میتوانند با انواع بیلهای استاندارد یا با کاربری سنگین کار کنند که هر کدام میتوانند در هر شرایط سخت بکار گرفته شوند چرا که مکانیسم طراحی ولوو و سختی مواد آنرا بهمراه دارند.

ولوو انواع کوپلینگ سریع را نیز در دسترس قرار میدهد، شامل انواع اس کوپلرهای متقارن که تغییرات بر روی نیروی برشی باکت را به حدقل میرساند. این نوع ادوات ضامن عمر طولانی، تولید حداکثری که مشخصه اصلی و بارز قطعات ولوو بوده می باشند. چکشهای هیدرولیکی سری اچ بی بنحوی طراحی شده اند که در تطابق کامل با وزن ماشین بوده و بسرعت همراه با کوپلینگهای هیدرولیک و تنظیم قبلی فشار و جریان هیدرولیک قابل نصب و بکار اندازی می باشند.

گرداننده و برگردان ادوات این ماشین ها میتوانند قبلاً از طریق کارخانه سفارش و نصب گردند که فرمان آنها برروی جوی استیک نیز فراهم میگردد باکتهای مخصوص ولوو با نام بیل مکانیکی کات نیز بخوبی با مکانیسم گرداننده و برگردان در هماهنگی کاری کامل می باشند.

متریک

ئی سی آر 145 ئی

D4J

موتور

33 دور در ثانیه / 2000 دور در دقیقه

توان خروجی در دور

89 کیلو وات

توان

4/85/5/80 کیلو نیوتن

نیروی برشی

82/0/25/0 متر مکعب

ظرفیت بیل

8360 میلی متر

ماکزیمم دسترسی حفاری

5530  میلی متر

ماکزیمم عمق حفاری

3700 کیلوگرم

ظرفیت بالابری

5/1/0/6 متر

دسترسی / کار در ارتفاع

16677-14435 کیلوگرم

وزن در حین کار

5/2 بازو-6/4 بوم

مشخصات

متریک

ئی سی آر 145 ئی

D6J

موتور

33 دور در ثانیه / 2000 دور در دقیقه

توان خروجی در دور

128 کیلو وات

توان

2/132/0/125 کیلو نیوتن

نیروی برشی

44/1/36/0 متر مکعب

ظرفیت بیل

9890 متر

ماکزیمم دسترسی حفاری

6755 متر

ماکزیمم عمق حفاری

7790 کیلوگرم

ظرفیت بالابری بار

5/1/0/6 متر

ارتفاع دسترسی

27840-23700 کیلوگرم

وزن در حین کار

9/2 متر بازو-7/5 متر بوم