بیل مکانیکی EC160E و  EC180E ولوو با کارایی و مقاومت بیشتر

بیل مکانیکی EC160E و EC180E ولوو با کارایی و مقاومت بیشتر

سریهای جدید ماشینهای ساختمانی ئی در برگیرنده آخرین طراحی موتورهای نیرومند ردیف 4 در طبقه بندی چهارم ماشین آلات با طراحی پرتوان با مصرف سوخت حداقل و

توانائی کار در شرایط بسیار سخت.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری


مدل‌های جدید اکسکاویتورهای ئی سی 160 ئی و ئی سی 180 ئی با تجهیزات جدید در شمار اولینها در کمی مصرف سوخت و بکارگیری در پروژه ها بکار میروند. این دستگاها شامل آخرین مراحل طبقه بندی چهارم از نظر استاندارد طراحی بهمراهی موتور پرقدرت دی 4 می باشند. این ماشین آلات در عین کمی مصرف سوخت نشان از قدرت بالائی برای پایئن آوردن سیکل کاری و کمک به آب و هوای محیط زیست بوده و بالا بودن قدرت موتور سرعت عملیات را ارتقاء بخشیده و زمان حرکت و حمل و نقل را نقصان می بخشد.

جهت کارآمدی هر چه بیشتر ماشین، سیستم هیدرولیک بهینه گردیده که با هماهنگی مجموعه عملیات دستگاه به کمک مکانیسم کنترل الکترونیکی ئی سی او بتواند با کمترین مصرف انرژی بیشترین کارائی و توان را در زمان کاری مناسب در کنار والوهای کنترل اصلی هیدرولیک توام با برنامه ریزی نرم افزاری دستگاه جهت در اختیارگیری نحوه فعالیت پمپهای هیدرولیک بهترین و راحتترین وضعیت کاری را ارائه دهد. برای کم کردن زمان کاری سیستم شناور بوم یا فلوتینگ سیستم بوم در مکانیسم هیدرولیک ایجاد گردیده بدین نحوه که زمانیکه میخواهیم بوم دستگاه را پائین بیاوریم پمپ هیدرولیک از مدار خارج شده و در اختیار دیگر سیستم ها قرارمیگیرد. و بدین ترتیب سیکل کاری را به حداقل زمان کارکردن خالی موتور در اکسکاوتیورهای ئی سی 160 ئی و ئی سی 180 ئی نیز قابل تنظیم بوده که موتور را در حداقل وضعیت ادامه کار تا زمان خاموش شدن قرار دهد.

مقاومت و کار سنگین

سری ئی اکسکاویتورهای چرخ زنجیری برخوردار از آخرین تحولات نوآوری در صنعت بوده و آمادگی برای کارهای سنگین را تظمین کامل می نماید. ولوو سی ئی همواره به تمامی نکات ریز توجه و اشراف کامل داشته و بهمین منظور کلیه قطعات مصرفی در ماشین آلات از کیفیت و استحکام بالائی برخوردارند و کارائی لازم را در هر زمان به نمایش میگذارند.

بدنه دستگاه از بتونه سیلیکس پوشیده شده و از رنگ زدگی ورقه های آهن بدنه و شاسی درها و سپرها و لولاهای مقاوم درها پیشگیری نموده و به طولانی شدن عمر آنها بیافزاید.

اطاق ضد ضربه روپ حفاظت و ایمنی ماکزیمم را برای راننده ایجاد می نماید، شاسی مقاوم به نحوی طراخی شده که کلیه فشارها و بارهای اعمال شده بخوبی تحمل کرده و از تغیر فرم آن جلوگیری بعمل می آورد. طراحی بشکل x شاسی تمامی نیروهای وارده را بصورت یکنواخت در هر زمان کاری بر روی خود تقسیم کرده و از تمرکز بار جلوگیری بعمل میآورد. بهمین دلیل و با پخش شدن نیروهای متمرکز کار بقیه اندامهای دستگاه بسهولت و راحتی انجام می‌گیرد.

کاربری آسان

ماشینهای اکسکاویتور ئی سی 160 ئی و ئی سی 180 ئی بهترین و پیشرفته ترین آزمون و تجربه را در اختیار اپراتور قرار میدهند که شامل کار یک محیط کاری پربار همراه با سرویسکاری آسان. کلیه ادوات کنترل از قبیل جوی استیکها، کلیدها و نشانگرهای ال سی دی بصورت بسیار مطلوب و ارگونومیک چیدمان شده اند که راحتی کار راننده را به میزان بسیار زیاد ارتقاء می بخشند. یک کلید میانبر به جوی استیک اضافه شده که در حین کار بتوان ادواتی مانند برف پاک کن، دوربینها، صدا خفه کن اتواماتیک و پاور ماکس را بدون وقفه کاری به کار اندازد.

برای ایمنی بیشتر دوربینهای لازمی نسب شده که نقاط کور را به راننده نشان میدهد. تمامی دیدگاها توسط مانیتور رنگی در مقابل دید راننده قرار دارد که محیط ایمن تری را در اختیار ایشان بوجود می آورد.

اکسکاویتورهای ئی سی 160 ئی و ئی سی 180 ئی با کمترین عملیات و زحمت قابل سرویس هستند. تمامی تانک هیدرولیک، فیلترها، تانک سوخت از روی زمین به راحتی قابل دسترس می باشند که به سرعت سرویسکاری میافزاید. رادیاتور، کولر هوا و کولر روغن براحتی از روی زمین وبا باز کردن درب مخصوص جهت تمیز کردن آنها در معرض دید راننده قرار میگیرند. زمان فرارسیدن سرویس هر کدام از سیستم ها بلافاصله توسط مانیتور به دید راننده می‌رسد.

کار با دستگاه

ماشینهای ئی سی 160 ئی . ئی سی 180 ئی برای کار بدون دردسر با توانائیها و ظرفیت تولید و کار و بهره وری بالا و در تطابق کامل با انواع کارهای سخت. انواع اتصالات و شلنگهای هیدرولیکی برای ایجاد انواع کارهای متفرقه لازم و ممکن قبلاً بر روی دستگاه نصب و آماده شده اند که بتوان دستگاهائی مانند چکش، قیچی، گردون و غیره را بر روی ماشین نصب کرد.

سیستم ایمنی اسم رمز تا 20 نفر مصرف کننده دستگاه نیز تعبیه گردیده. فشار هیدرولیک از داخل کابین توسط سیستم الکترونیک قابل تنظیم مجدد برای انواع کارها می باشد که اجازه میدهد تغیرات لازم در فشار و جریان هیدرولیک صورت پذیرد. یک پدال الکتریکی کنترل دقیقی در جریان عملیات حساس بوجود آورده تا بیشترین اثر در شرایط متفاوت را بوجود آورد.

ادوات اضافی قابل نصب همگی از طراحی مطمئن از جهت استحکام و کارائی در تطابق با این ماشین آلات را برخوردارند. ادوات قابل نصب شامل باکتهای مدل جی پی، اچ دی و ایکس دی بوده که بهترین عملیات را جهت حفر و خاکبرداری در شرایط خاص خود را انجام میدهند و بتازگی چکش هیدرولیکی اچ بی – 18 نیز به آنها اضافه شده. تمامی ادوات نامبرده بسرعت قابل نصب و جدا شدن در هماهنگی کامل وزن دستگاه می باشند. تمامی اتصالات هیدرولیکی نیز توسط آخرین متد اتصال سریع قابل انجام میباشد. کلیه عملیات نصب و جداسازی و طراحی آنها بر اساس استاندارد ایزو 13031 و ئی ان 474-1 در ولوو کانستراکشن انجام یافته.

مقایسه مشخصات دو مدل EC180E و EC160E

  مدل   EC180E   EC160E
  موتور   Volvo D4G   Volvo D4G
  توان   109 کیلو وات و 2000 دور در دقیقه   109 کیلو وات و 2000 دور در دقیقه
  ظرفیت بالابری   5660 کیلوگرم   4880 کیلوگرم
  عمق حفاری   8980 کیلوگرم   8980 کیلوگرم
  فشار بر روی باکت   3/115 و 9/121 کیلو نیوتن   3/115 و 9/121 کیلو نیوتن
  نیروی برش باکت   7/81 و 4/86 کیلو نیوتن   7/81 و 4/86 کیلو نیوتن
  وزن دستگاه در حین کار   19380 – 1733 کیلوگرم   20860 – 16430 کیلوگرم