ولوو ئی سی 140 ئی جدید پیشتاز در کارآمدی و راحتی در صنعت

ولوو ئی سی 140 ئی جدید پیشتاز در کارآمدی و راحتی در صنعت

لوو ئی سی 140 ئی جدید پیشتاز در کارآمدی و راحتی در صنعت اکسکاویتور ولوو کانستراکشن مجهز به آخرین تکنولوژی برتر در سوخت رسانیست، کم کردن سوخت و کنترل تمیزی هوا. همه موارد محیطی راحت و موثر جهت تولید بیشتر در اختیار اپراتور قرار میدهد.


اسکاویتور ولوو ئی سی 140 ئی به موتور دی 4 که کمترین مصرف سوخت برای جلوگیری از آلودگی هوا بهمراه توانائی و اطمینان بیشتر که توسط کارخانه ولوو کانستراکشن سی ئی تولید گردیده. توان بیشتر موتور بعلاوه ارتقاء کارآمدی پمپ هیدرولیک حرکت و عملیات دستگاه را سریعتر کرده است. سیستم هیدرولیک بهمراه سیستم کامل دیجیتال الکترونیک و پیشرفته دقت در کار و صرفه جوئی در سوخت را بحد کامل رسانده و دقیقاً در انطباق کامل با توان موتور است. پاسخگوئی شیر کنترلهای هیدرولیک به مکانیسم الکترونیک پیشرفته تاثیر به سزائی درمانور و کنترل هر چه بهتر دستگاه داشته و به راحتی کار در حال آرامش آن میافزاید.

مکانیسم بوم شناور در سیستم هیدرولیک فشار را از روی پمپ هیدرولیک برداشته و سرعت عملیات همواره بیشتر می گردد. مکانیسم اتوماتیک خاموش کردن موتور با تنظیم زمانی قبلی به آرامش و خنک کردن کلیه تجهیزات موتور کمک شایانی میکند.فضای بیشتر کابین راحتی فزاینده ای را برای اپراتور فراهم کرده و تمامی کنترلها براحتی در نوک انگشتان ایشان قرار دارد. تمامی ادوات واسط و ارتباطی از جمله اهرمهای کنترل ( جوی استیک )، صفحه کلیدهای فرمان، مانیتور و چراغهای ال ئی دی بشکل مطلوب و زیبائی در کنار هم آرایش داده شده اند. اغللب کلیدهای برقی از جمله برف پاکن کن، تنظیم صدا، درجه حرارت بیرون از کابین، دوربینها و جهت سهولت انجام کار و جمع و جور بودن به دستی جوی استیک انتقال پیدا کرده. این وضعیت به اپراتور مجال میدهد، بدون اینکه وقفه ای در کار ایجاد کند هر کدام از کلیدها را بسته به نیاز فعال سازد.

همانگونه که دوربین ویدوئویی برای دید عقب نصب شده دوربین دیگری نیز برای دید کنار دستگاه بروی ماشین نصب گردیده و بدین ترتیب افق و دید بهتری را در اختیار اپراتور میگذارد. تمام موارد ذکر شده در فوق زمانی تاثیرات خود را نشان میدهند که دستگاه در شرایط سخت مانند محیط های پر از گل و لای و آب بخواهد کارکند در غیر اینصورت موضوعات صرفاً خاصیت ظاهری و تبلیغاتی پیدا خواهند کرد. تمامی بدنه دستگاه و پلیتها به چسب سلیکن آغشته شده تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.

کابین راننده از نوع مقاوم آر او پی بوده که در جریان حادثه و واژگونی ماشین راننده کاملاً در شرایط ایمن قرار میگرد. تمامی رولیکها، زنجیرها و شاسی با طراحی X میتوانند بخوبی فشارهای وارده را تقسیم و از تمرکز نیرو جلوگیری نموده و لذا حرکت دستگاه نیز براحتی انجام پذیرد.

سرویس روزانه و روغنکاری دستگاه براحتی انجام پذیرست چرا که تمامی مکانهای مخصوص بازرسی و چک کردن از جمله مجموعه فیلترها در تانک هیدرولیک براحتی در دسترس رانند بحالت پیاده قرار دارند.

رادیاتورهای خنک کن سیستم هیدرولیک و تهویه بصورت موازی هم قرار گرفته و توسط فن مجهز به هیدرو موتور با انتخاب اتوماتیک سرعت باد بدون کمترین صدا خنک گشته و دسترسی به آنها در طراحی های جدید خود بکار میبرد و ازجمله اتصال سریع ادوات قابل نصب بروی دستگاه و انواع تجهیزات مانند چکشها، قیچی، ابزار تخریب، و غیره لوازم کنترل از جمله شیرآلات و لوله ها و شلنگهای مخصوص قبلاً پیش بینی و بر روی دستگاه نصب کردیده اند.

مدل

اتی سی 140 ئی

موتور

دی 4

توان خالص ماکزیمم

89 کیلو وات در 2000 دور

حداکثر ظرفیت بالابری

3810کیلوگرم فورس

ماکزیمم ارتفاع منفی دسترسی

8360 میلی متر

ماکزیمم ارتفاع منفی کاری

5560 میلی متر

وزن کل

16980 کیلوگرم

نیروی برشی باکت

6/96 کیلو نیوتون