کارخانه ولوو تراک شناخته شده در پیشتازی بهترین نام

کارخانه ولوو تراک شناخته شده در پیشتازی بهترین نام

نام گروه ولوو در رأس همه تبلیغ کنندگان، زمانیکه مجله آد آگه این امتیاز را در سال 2014 به بهترین تبلیغات کننده محصولات بخشید. رده بندی زمانی انجام شده که کارخانه ولوو در میان 9 مدعی دیگر از کارخانجات بعلت، نحوه نمایش کارکرد ماشین آلات، ایجاد کمپین تبلیغاتی و دریافت جوائز مختلف بالاترین رتبه را شامل اپیک اسپلیت – ژان – کلود وان دامه را بخود اختصاص داد.


تقریباً غیر ممکن است در دنیا سازندگان کامیونهائی را پیدا کنید که در سطح جهان به خوش نامی شهرت داشته و بیشترین مشتریان را داشته باشند. حال با جرأت میگوئیم این ما هستیم. پرنیلسون گرداننده پی آر و روابط جمعی در امور رسانه ای و تبلیغات برای ولوو تراکز میگوید. یک سال پر از موفقیت و چشمگیر نیز گذشت. این نتیجه کار جمعی بزرگ، سیاست گذاری دراز مدت، روابط سازنده و کارآمد و صد البته کامیونهای با کیفیت عالی ولوو امکانپذیر بود.

کمپین شامل 6 ویدئو برای سایت یوتیوب بود که نشاندهنده نوآوریها در سری کامیونهائی با طراحی جدید به میزان بالائی جذاب و گیرا بود.

هر کدام از این ویدئوها بیش 100 میلیون بیننده را در سایت یوتیوب بخود مشغول کرد همراه با 8 میلیون دیگر نمایش مجدد توسط مجدد توسط بینندگان ( شر کردن )

بیش از 000/20 گزارش و مطلب در مورد کمپین در رسانه ها در سطح جهان دریافت گردید که تخمیناً 126 میلیون یورو نصیب صاحبان رسانه ها ساخت.

تقریباً نیمی از مشتریان پس از دیدن این ویدئوها متقاعد شدند که در خرید بعدیشان تجدید نظر کرده و ولوو را انتخاب کنند.