طلوع زمینه فعالیت نو در چین

طلوع زمینه فعالیت نو در چین

امروزه اغلب تولید کنندگان اتومبیل و ماشین الات تجاری تمایل به پیوستگی جهانی و جهانی سازی در تولیدات برتر خویش داشته و به منظور بوجود آوردن یک خط مشی و آینده نگری در

 تنظیم قیمت‌ها، متناسب با بازار مربوطه. سرمایه گذاری مشترک دو کارخانه ولوو و دونگ فنگ سنگ بنای زیرین این فعالیت بوده، درهای امید را برای هر دو شرکت باز می‌کند.

همکاری ولوو و دونگ فنگ


( به گزارش تحقیقات بیزنس و اینتلجنس ) چین بزرگترین بازار کامیون‌های حمل و نقل را در دنیا به خود اختصاص داده. سه شرکت از پنج شرکت بزرگ که در این مشارکت سهیم هستند عبارتند از ولوو گروپ، دایملر و فولکس واگن در میان دیگر شرکت کنندگان. بنظر میآید که یکپارچگی در صنعت اتوموبیل سازی چین در حال گسترش بوده و بعلاوه در حال حرکت به سوی تولید کامیون‌های پیشرفته‌تر با خدمات بهتر می‌باشد. اگر چه بطور سنتی قیمت عامل اصلی در تعیین و خرید کالاست.در هر صورت ما شاهد تقاضای رشد یابنده برای ارتقاء کیفیت و سرویس در این کشور هستیم.

چنانچه گاری هوانگ پرزیدنت کارخانه ماشین‌های تجاری می‌گوید فشار برای کارآمدی و کم کردن هزینه های لوجستیکی هر چه بیشتر در چین امروز به همراهی ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت و خدمات بشدت ادامه داشته و پیگیری می‌شود و در آینده این کشور را از حیطه تولیدات ارزان قیمت خارج خواهد کرد.

همگام شدن ولوو گروپ با ماشین آلات تجاری دونگ فنگ ( دی اف سی وی ) این کارخانه توانست جای پای محکمی در بازارهای بین المللی پیدا کرده و موفقیت کاری در جهت فروش گیربکس‌ها و موتورها بدست آورد. چنانچه ( دی اف سی وی ) گزارش داده نیاز به گفتن نیست که پروفرمای یک میلیاردی سال 2013 در واحد پول سوئدی ( سه ک) در آمد عملیاتی ولوو گروپ را ارتقاء داده و به شرکت ( دی اف سی وی ) سود کلان رسانده و شرکت چینی مذکور نیز در مقابل به تکنولوژی روز ولوو و تجارب مهندسین کارآزموده دستیابی پیدا کرده و بازار جهانی خود را همراه با افزایش هر چه بیشتر تولیدات خویش رونق بسزائی می‌بخشد.

بازار چین بسیار گسترده و پر رقابت ولی حرکت دار و یکنواخت است. پس برای اینکه جهانی‌تر باشیم بایستی جایگاه خود را در اینجا انتخاب کنیم. اولویت شماره یک برای کارخانه دونگ فنگ همانا تحکم موقعیت در بازار جهانی بعنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین تولید کننده ماشین آلات حمل و نقل و تجاری در چین و جهان می‌باشد و ما معتقدیم که همکاری ولوو گروپ با این کارخانه زمینه بسیار وسیعی را در رسیدن به این هدف موجود خواهد آورد.