گسترش مدلهای مختلف موتورهای دریائی تجاری ای پی اس

گسترش مدلهای مختلف موتورهای دریائی تجاری ای پی اس

هم اکنون کارخانه ولوو پنتا سه مدل مختلف موتور دریائی در ردیف ای پی 900 را معرفی و در معرض فروش قرار داده است. بدین معنی تنوع زیاد موتورهای دریائی منافع بسیاری را در ردیف ای ی اس بدنبال دارد. مصرف کمتر سوخت،مانور و کاربری بهتر، و هزینه های کمتر.


با معرفی موتور ولوو پنتا ای پی 900 و مکانیسم بی نظیر ای پی اس هم اکنون گارد ساحلی و گشت زنی با نصب این موتورها به توان بیشتری در قایقهای تدارکاتی حمل مسافران و کارکنان سکوهای نفتی دسترسی پیدا می کند. به این معنی که با نصب این موتورها در قایقهای پلیس، گمرک، گارد ساحلی، قایقهای نجات، قایقهای راهنما و آمبولانسهای دریائی بیشترین توان و بهره وری نصیب آنها خواهد شد. همچنین اتوبوسهای دریائی و قایقهای تفریحی.

کمترین هزینه تملک

موتورهای جدید دارای دو خاصیت عمده اند، راحتی سرویس ، عمر طولانیتر و آمادگی به کار بیشتر. بهمراهی کمترین مصرف سوخت کمترین هزینه نگهداری را نیز برای مالک دستگاه بدنبال خواهد داشت.از جمله بهینه سازی در موتورها میتوان استحکام هر چه بیشتر قطعات و دنده ها و بدنه تقویت شده و بالاخره طراحی کاملاً جدید را میتوان نام برد. در طراحی جدید شما شاهد طولانیتر شدن زمان تعویض روغن و تعویض کاسه نمد پروانه نیز خواهید بود.

عمر بیشتر

پکیج ای پی 900 شامل موتور ولوو پنتای دی 13 با قدرت 700 اسب بخار نیز میشود. بهترین راه حل و پیشنهاد برای شناورهای سایز متوسط، 2000 ساعت سرویس در سال. استفاده کمتر از توان موتور یعنی بار کمتر، حرارت کمتر روغن، حرارات کمتر موتور و متعلقات آن و لذا انتظار عمر طولانیتر و خدمات دهی بیشتر برای موتور و موقعیت آی پی اس.

پیشتاز در تکنولوژی موتورهای دریائی در مقیاس جهانی

بابکارگیری آی پی اس ولوو پنتا مشتری میتواند دسترسی به کلیه امکانات از سکان و فرمان موتور گرفته تا پروانه و سرویس و خدمات بعد از فروش آن از نمایندگی مربوطه اطمینان کامل حاصل نماید. چنین شرایطی در این صنعت بی همتاست.

ساخت تولید و طراحی مجموعه ای از نوآوریها را در موتورهای سنگین و پرکار دریائی تجاری ولوو پنتا پدید آورده است.

برخی از صور مشخص و بهره مندی آی پی اس ولوو پنتا.

• 300در صد مصرف سوخت کمتر

• 300 در صد تولید گاز انیدرید کربونیک کمتر

• 400 در صد افزایش شتاب و سرعت

• 20 در صد افزایش بالاترین سرعت

• فرمان ساده و سریع م

وتور از طریق جوی استیکها

خلاصه مشخصات ولوو پنتای آی پی 900

تحمل توان 515 کیلو وات در خروجی میل لنگ

ماکزیم گشتاور 2650 نیوتون متر

موتور دیزلی 6 سیلندر خطی، 24 سوپاپه و بوشهای سیلندر قابل تعویض، حجم جابجائی سیلندرها 78/12 لیتر

میزان تولید گازهای سمی: مطابق با ئی پی آ تییر 3

( پی پی ام 14/0> و ناکس 8/5 > )