ولوو ماشین جابجائی مواد زائد سایز متوسط خود را در پلانت ورکز 2015 به نمایش میگذارد.

ولوو ماشین جابجائی مواد زائد سایز متوسط خود را در پلانت ورکز 2015 به نمایش میگذارد.

بیل هیدرولیکی ( اکسکاویتور ) چرخ لاستیکی ولوو ثابت کرده است که توانائی انجام کارهای بسیاری را داراست. امروز در بازارهای کشورهای مشترک المنافع ( یو-ک ) میتوان به آن دسترسی پیدا کرد، کارخانه ماشینهای ساختمانی ولوو ماشینهای اکسکاوتیور مدرن چرخ لاستیکی خود را در پوشش ماشینهای جابجائی و حمل مواد زائد با ظرفیت 23 تن مدل ئی دبلیو 210 دی که خود توسعه و تولید دیگریست را به نمایش در آورده.


اکسکاویتور مدل ئی دبلیو 210 دی ام اچ دارای توانائیهای بسیار برای انواع کارهای از جمله جابجائی مواد زائد و زباله ها را دارد. با تغیر ارتفاع کابین همراه بوم و باکت دستگاه فرصت کافی برای دید راننده و جابجائی بار در هر ارتفاع را برای دستگاه ممکن میسازد. بستگی به تحرکات همه جانبه اشین و سرعت عملیات و بالا بودن حجم و وزن بار در نوع ام اچ ماشین تمامی شاسی و بوم و ادوات متحرک ماشین به نحو چشمگیری تقویت گردیده و بنابراین مدل ئی دبلیو 210 دی سازگاری بسیاری برای کار در محیطهای با کار سخت پیدا میکند.

از دیگر محسنات قابل ذکر دستگاه امکان بالا رفتن اطاق راننده همراه با بوم و بکارگیری 4 مکانیسم ایجاد تعادل در دستگاه برای جلوگیری از سقوط آن است و با داشتن چرخهای قوی لاستیکی نوک کار دستگاه ( چنگک جمع کننده مواد زائد ) تا ارتفاع 5/6 متر میتواند بالا رفته و همزمان راننده بهترین کنترل را برای جمع و تخلیه بار داشته باشد.

وزن مدل ئی دبلیو 210 دی ام اچ 23 تن و به موتور کلاس بی سه 6 لیتری ولوو با توان 169 اسب بخار خالص مجهز می باشد که گشتاور 758 نیوتون متر را در دور 1500 ایجاد مینماید. سیستم هیدرولیک کلوزسنتر با پمپ هیدرولیک 420 لیتر در دقیقه و مکانیسم جلوگیری از افت فشار در سیستمها همواره توانائیهای مانور دستگاه را چند برابر میکند. ارتفاع بوم در محلهای خاص مانند محیط های سقف دار و یا کامیونهای باری با باکت مخصوص قابل تنظیم بوده که از پرت انرژی و زمان کاری جلوگیری نماید، ارتفاع چنگالها تا 5/6 متر و بوم آن تا 5 متر و شعاع کاری 75/11 متر موثرترین نحوه انجام کار را در این مدل بوجود آورده است. ظرفیت برداشت بار 1/3 از ارتفاع 5/1 متری کار هر دستگاهی با این مشخصات نیست. ماکزیمم ارتفاع کابین از کف زمین تا زیر اطاقک راننده 4 متر بوده که بهترین دید و مانور را در اختیار ایشان میگذارد. از دیگر مشخصه ماشین معکوس کردن حرکت فن های خنک کن اکس 3 آن بوده که سریعاً میتواند گردو خاک ورودی به محفظه موتور را به خارج هدایت کرده و محیط را تمیز نماید.

شیشه ضد ضربه پنجره جلو راننده و روشنائی ال ئی دی محیط ایمنی را برای راننده در فضاهای کاری تاریک فراهم می آورد.

بهترین چنگک زباله گیر با بازوی 5 متری چنگک 600 لیتری با وزن 460 کیلوگرم می باشد. از بازوی 4 متری میتوان بجای بازوی 5 متری نیز استفاده نمود. تولیدات ماشین آلات ساختمانی ولوو شامل لودرهای چرخ لاستیکی، اکسکاویتورهای چرخ لاستیکی، کشنده های کمرشکن، گریدرها و اکسکاویتورهای چرخ لاستیکی امروزه در بازارهای کشورهای مشترک المنافع برای فروش به نمایش گذاشته شده.

امروز 8 مرکز پشتیبانی مشتری و شبکه عظیمی از نمایندگیها در اختیار مشتریان قرار دارد تا خدمات بعد از فروش تولیدات ولوو را تضمین نماید.