تعهد ما در برابر ایمن سازی موضوع شناخته شده ایست

تعهد ما در برابر ایمن سازی موضوع شناخته شده ایست

ولوو تعهدات خود را نسبت به موضوعات ایمن ماشین آلات در سال 2015 گسترش داده است.


 موضوع کنفرانس هرچه بهترکردن وضعیت ایمنی در ماشین آلات در گوتنبرگ با مدیریت سازمان ملی ایمنی و ترافیک بزرگراه‌ها آمریکا ( ان اچ تی اس آ ) بهمراهی و سازماندهی مشترک ولوو گروپ که در انجام تحقیقات و تکنولوژی‌ها عرضه گردید.

ولوو گروپ نه تنها دارای دیدگاه خاص برای در اختیارگرفتن رهبری جهانی برای ارائه راه حل‌های مناسب برای امور حمل و نقل قابل تحمیل و مقبول بوده، لیکن همواره به مناسبت ارائه راه حل های ایمنی یکی از شناخته‌شده ترین در دنیاست. نمایندگان ولوو گروپ همواره در اندیشه و تأمین شعار تصادفات صفر درصد هستند.

ولوو گروپ در این راه تا جائی که لازم است مجاهدت و کوشش بی وقفه خود را در زمینه هرچه بهتر کردن امنیت کاری به خرج می‌دهد. ما اهمیت عظیم وسترگ ایمنی را در ماشین آلات جاده ای و راه سازی تشخیص می‌دهیم و در این کنفرانس برای این موضوع سنگ تمام گذاشتیم.

ما تعهدات و تجارب خود را در تعامل با جامعه و کمپین‌های ایمنی ترافیک در تحقیقات با محوریت انسانی با جامعه خویش در جهت هر چه بیشتر در جهت بهترکردن دید و نگرش اپراتورها را به مشارکت می‌گذاریم.

شرکت کنندگان دولتی، تولیدکنندگان، اعضاء علمی و گروه‌های مایل به کسب اطلاعات در گردهمائی بین المللی 4 روزه که در گوتنبرگ سوئد برقرار شد شرکت کردند. موضوع اصلی برنامه تاکید بر روی ارائه مقالات علمی، واکنش دولت در قبال تعمیرگاه‌ها در جهت ارتقاء کیفیت ایمنی بود.

نمایشات انجام شده توسط گروه تکنولوژی ولوو تمرکز حول مطالب و کوشش‌های لازم برای طراحی نوعی واسط اتوماتیک ایمنی الکترونیکی در زمان به کارگیری دنده‌های سنگین و چگونگی مانور کامیون‌ها و تریلرها دور میزد.

توجه و تمرکز بیشتر بر روی ایمنی

دومین موضوع مهم در گردهمائی گوتنبرگ همانا بحث درباره مسائل و ایمنی در جاده‌های عمومی و ماشین آلات در سطح بین المللی و رساندن حوادث و تصادفات به صفر درصد و ارائه راه حل ها بود. بازدید از موزه و تاریخ ولوو نیز یکی دیگر از برنامه های گوتنبرگ بود. در این کنفرانس حدود 200 نفر در سطوح مختلف از کشورهای جهان شرکت داشتند.